دارو نمایه

سپهبدایادی به دکتریحیی عدل گفته است که تولیدات شرکت داروپخش نامرغوب هستند. ولیکن او برای خرید از شرکت داروپخش تحت آنچنان فشاری قراردارد که چاره ای جز عمل به آن ندارد.

سرویس تاریخ مشرق- در اسناد لانه جاسوسی اسناد زیادی از فساد خانواده محمدرضا شاه وجود دارد. یکی از اسناد، مربوط به زدوبند اشرف، خواهر شاه، برای خرید دارو از شرکت خاص است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

۱- طی دو یا سه هفته اخیر، جمشید آموزگار، وزیر بهداری، چندین مجوز جهت تولید اقلام مختلف دارویی را به شرکت داروپخش که توسط بنیاد شاهنشاهی خدمات اجتماعی و بنیاد پهلوی مشترکاً تأسیس گردیده اعطا نموده است.

سایر شرکت های دارویی از جمله شرکت های آمریکایی که در تهران هستند مدت یک سال منتظر صدور مجوز مانده اند، بدون آنکه وزارت بهداری هیچ عملی در رابطه با صدور مجوز تولید برای آنها انجام داده باشد. وزیر بهداری در سفر اخیر خود به نواحی خراسان تأکید کرد که بیمارستانها و دکترها داروهای مورد نیاز خود را از بخش توزیع و فروش شرکت داروپخش خریداری کنند. شرکت داروپخش با همکاری شرکت انگلیسی ( Allen and Hamburys Limited) تأسیس گردید.

۲- بیشتر پزشکان و بیمارستانهای تهران استفاده از داروهای ساخت آمریکا را ترجیح می دهند، ما از این عمل منع می شوند. سپهبدایادی به دکتریحیی عدل گفته است که تولیدات شرکت داروپخش نامرغوب هستند. ولیکن او برای خرید از شرکت داروپخش تحت آنچنان فشاری قراردارد که چاره ای جز عمل به آن ندارد. سپهبد ایادی می پذیرد که سالهای گذشته برای حق ساخت دارو مزایده انجام گرفته است، ولی اظهار می دارد که وی و وزیر بهداری، قدرت مقاومت در مقابل فشار را ندارند و آنها مجبورند تولیدات داروپخش را خریداری نمایند.

۳- اکثر دکترهای ایران می دانند که محصولات داروپخش در حد استانداردهای آمریکانیست واینکه بنیاد پهلوی و بنیاد شاهنشاهی خدمات اجتماعی هستند که مانع خرید محصولات ارزان و بهتر ساخت ایران و آمریکا می شوند.

۴- (اظهارنظر: منبع اظهار می دارد که شایعه ای وجود دارداین مطلب از گزارشی که در بالا به صورت یک حقیقت آمده واضح است مبنی براینکه اخیراً توسط شرکت داروپخش ۴ میلیون تومان به حساب بانکی شاهزاده اشرف واریز شده است.) [۱]

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • ترسو IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    25 0
    درس : ماه هیچوقت پشت ابر نمی ماند !!!
  • SE ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    35 1
    الحمد لله که الان اصلا مافیای دارو نداریم
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
      3 9
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • GB ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    33 1
    شاه که بد بود شکی هم نیست فقر مردم و ستم او هم چیز قابل مخفی کردنی نیست اما الان هم نبود نظارت و بی اخلاقی کارکنان ادارات و مدیرانشان و رشوه و زدو بند مردم را آزار میدهد
  • US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    12 4
    بهائیان نفوذ عجیبی در بازار داروی کشور داشته و هنوز هم دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس