مصدومان رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید در تاریخ حیات خودتجربه خریدن بازیکنان همیشه مصدوم را زیاد دارد، گرت بیل یادآور نام ها ده‌ها بازیکن شبیه خودش است.

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با خرید گرت بیل به قیمتی نجومی و عجیب وارد دوران طنز آمیزی شد، که کارشناسان فوتبال اسپانیا از آن به عنوان کلاهبرداری ولزی یاد می‌کنند.

گرت بیل البته هر بار که وارد میدان شد، برای تیمش مفید بود اما این مفید بودن عمر بسیار کوتاهی داشت، بیل تقریبا همیشه مصدوم بود و در معدود بازی‌هایی که فرصت پیدا کرد در ترکیب ثابت رئال مادرید و یکی از رئوس مثلث BBC باشد، همیشه از درد زانو یا کشاله ران پای راست، رنج می‌برد.

بازیکنانی نظیر پروسینچکی، وودگیت، اشتیلیکه و روبن از بازیکنانی بودند که هر چند رای مادرید زحمت کشیدند و هواداران هرگز خاطره بدی از آنها ندارند اما مصدومیت‌های طولانی مدت آنها برای رئال مادرید در نهایت چیزی جز ضرر مالی نداشت.

5 فصل مصدومیت از ستاره شماره یک ولز، یک مصدوم امیدوار و قابل احترام ساخته است. رئال مادرید در زمان خرید و استخدام رسمی گرت بیل از مصدومیت کهنه او بی خبر بود و پزشکان رئال مادرید نیز در تست پزشکی از مشکل او خبر نداشتند و سوال مهم این است که آیا گرت بیل عمدا درباره مصدومیت خود سکوت کرده است؟

صد و یک میلیون یورو برای 19 بازی در 5 فصل، او به صورت رسمی 73 بازی مهم و حیاتی رئال مادرید را به خاطر مصدومیت از دست داده است.

رافائل واران در فصل 2011 وارد قلعه سیمانی شد، مدافع فرانسوی که همیشه مصدوم بوده و گاه به گاه مشکلش برطرف می‌شود و به میدان می‌آید، او در سال 2013 برای 143 روز استراحت مطلق داشت و حقوق هفتگی او حتی برای یک ساعت دچار بی نظمی نشد.

65 میلیون یورو در سال 2009 پول کمی نبود، کاکا هم دست کمی از گرت بیل نداشت، در بزرگی او شکی نبود و نیست اما مصدومیت‌های این بازیکن برزیلی هم بلای جام رئال مادرید شد، جالب اینجا است به محض ترک رئال مادرید کاکا دوباره احیا شد و دیگر خبری از مصدومیت کهنه او نبود که نبود.

نوری شاهین دیگر بازیکن رئال مادرید بود، از سال 2011 تا 2013 بازکنی که در 2 فصل از حضور خود فقط 10 بار به میدان رفت و کلی پول و حقوق و مزایا گرفت.

باشگاه رئال مادرید در تاریخ حیات خود تجربه خریدن بازیکنان همیشه مصدوم را زیاد دارد، گرت بیل یادآور نام ها ده‌ها بازیکن شبیه خودش است. از 2007 تا 2009 در ترکیب رئال مادرید بود و بیشتر زمان خود را در کلینیک رئال مادرید تجربه کرد، بعدها روزنامه‌های ورزشی آلمان نوشتند: او به دورانی برای نقاهت و درمان نیاز داشت تا دوباره در فوتبال اوج بگیرد، هیچ جا بهتر از رئال مادرید نبود تا حسابی درمان شود و برگردد.

رامون کالدرون در زمان مدیریت خود، روبن را به قیمت 36 میلیون یورو خرید و او در سه سال فقط 65 بار به میدان رفت و البته در همان بازی‌ها نیز مدام ترس از بازگشت مصدومیت برای او وجود داشت.

جاناتان وودگیت، از سال 2004 تا 2006  در رئال مادرید بازی کرد، البته بازی که نه، او همیشه مصدوم بود و امروز به گرت بیل، وودگیت شماره 2 لقب داده‌اند.

بیست و دو میلیون یورو و 2 سال استراحت مطلق در رئال مادرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس