کد خبر 797174
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
ایسکو

هافبک اسپانیایی رئال مادرید از آسیب دیدگی مهاجم ولزی بهره برد و توانست خود را در ترکیب اصلی جای دهد.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس نوشت: اسپانیا بامداد فردا (یک‌شنبه) در دیدار دوستانه به مصاف کاستاریکا می‌رود. ایسکو در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: این بازی خیلی خاص است، در خانه (مالاگا) و شهرم برگزار می‌شود. احساس می‌کنم بازیکن مهمی در تیم هستم و این موضوع حقیقت دارد اما بازیکنان دیگری در تیم‌ ‌ملی حضور دارند که همه عناوین را فتح کردند. حضور بازیکنان جوان در تیم خیلی خوب است. آنها با قدرت و سرزندگی‌شان می‌توانند به تیم کمک کنند. تعادل در تیم کنونی باعث می‌شود ما جام جهانی خیلی بزرگی را پیش رو داشته باشیم.

هافبک ‌اسپانیایی در مورد وضعیت خود اظهار کرد: احساس راحتی می‌کنم. اعتماد به نفس بالایی دارم و این موضوع به تو انگیزه می‌دهد تا برای چیزهایی که دست نیافتنی است تلاش کنی. هنوز می‌توانم بهتر شوم، نمی‌خواهم در این سطح بمانم. نسبت به گذشته شرایطم تغییری پیدا نکرده است. اکنون تداوم بیشتری دارم و در بازی‌های مهم حضور دارم. همیشه می‌خواهم پیشرفت کنم و هرگز قانع نمی‌شوم. امیدوارم بتوانم به این روند ادامه‌ دهم.

گرت بیل دوباره آسیب دید و نزدیک به یک ماه از میادین دور خواهد بود. هافبک رئال مادرید درباره هم تیمی‌اش گفت‌: او دوران خیلی بدی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم در حداقل زمان ممکن بهبود یابد. درست است که بیل در مادرید مدت زمان زیادی آسیب دیده بود اما من خیلی تلاش و تمرین کردم چون می‌دانستم زمان کمی برای بازی کردن دارم و از نبود او بهره بردم. در فوتبال لحظاتی هستند که می‌توانند سرنوشتان را تغییر دهند. من از آسیب‌دیدگی‌ بیل خوشحال نیستم اما برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کردم و به پیشرفت خود ادامه‌ دادم. دوست دارم  به رئال مادرید و تیم‌ ‌ملی کمک کنم.

ایسکو در پایان به لوکا مودریچ اشاره کرد و گفت‌: امیدوارم مودریچ به همراه کرواسی به جام جهانی صعود کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس