کد خبر 797109
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
عبدالله گنجی نمایه

برخی می گویند حرفهای ایشان ارزش پاسخگویی ندارد-شاید هم بی ربط نمی گویند- من هم جوابم به حرفهاش نیست بلکه برای دفاع از شانی است که خودش در مطلب بالا ذکر کرده:"استاد دانشگاه".

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب زیبا کلام در اینستاگرام خود نوشته:

"اگر صدا و سیما در انحصار یک جناح نبود،نه فضای مجازی این قدر در ایران گسترش پیدا می کرد و نه صفحه اینستاگرام یک استاد دانشگاه!!!!؟که خیلی وقتها آدرس منزلش را گم می کند در کمتر از دوسال به نیم میلیون عضو می رسید"

برخی می گویند حرفهای ایشان ارزش پاسخگویی ندارد-شاید هم بی ربط نمی گویند- من هم جوابم به حرفهاش نیست بلکه برای دفاع از شانی است که خودش در مطلب بالا ذکر کرده:"استاد دانشگاه".ما وظیفه داریم از شان اساتیدمان دفاع کنیم و آنان که عوضی استاد شدند را شفاف کنیم.مطلب ایشان و منطق حاکم  به دالایل ذیل  دون شان یک استاد است"

اول اینکه ایشان در همین چند ماه اخیر شخصا چندین بار  در سیما بوده اندو بدترین حرفها را هم زده و پخش هم شده است.

دوم اینکه حرفهای ایشان صرفا سیاسی است و تحقیقات نشان می دهد حداکثر 21درصد ایرانی ها در شبکه های اجتماعی مسائل سیاسی را تعقیب می کنند.
سوم:اگرتعداد  فالوورهای اینستاگرام ملاک حمله به صدا و سیماست، تتلو4چهار میلیون و بهنوش بختیاری5 میلیون فالوور دارد و زیبا کلام در این باره باید برای ایشان شاگردی کند.اونها کمتر از زیبا کلام در صدا و سیما هستند.

چهارم :بعضی پیج ها ی اینستاگرام که حتی مطلب ندارند و صرفا یک عکس گذاشته می شود و خود فرد هم در بارگذاری نقشی ندارد-مثل حاج قاسم سلیمانی- بیشتر از زیبا کلام فالوور دارد آیا مشکل از صدا وسیماست؟

پنجم:شاذ گویی موجب کنجکاوی است.وقتی از اسرائیل دفاع کنی،از آمریکا تعریف  و آن را در همه زمینه تبرئه نمایید، راهپمایی اربعین را نقد کنی،با موشکهای دفاعی مخالف باشید و کلا شاخص حرف زدن مخالفت با نظام باشد، تعقیب پیج توسط 500 هزار نفر حزب الهی،ضد انقلاب،اصلاح طلب و از همه مهمتر اهل تفریح و سرگرمی طبیعی است.پستهای ذیل مطلب ایشان تجریه و ترکیب مخاطبان را نشان می دهد.شکلک های خنده را ملاحظه کنید

ششم :برخی  از تعقیب کنندگان ایشان با همین نگاه که ایشان در ترازی است که آدرس منزلش را هم گم می کند ،صرفا با ایشان بودن را نوعی سرگرمی و تفریح و خنده می دانند. با عرض پوش از ایشان استفاده دلقکی می کنند و خنده بازاری دارند.شاید اینجا حق با ایشان باشد که برنامه های شاد و خندوانه های سیما کم است و بخشی از جوانان با تعقیب ایشان آن خلا را جبران می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • هادی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    35 26
    چقدر زیبا بود جوابتون کیف کردم
  • آیدین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    34 5
    سلام.. باهات موافقم.. خیلی جالب هست فکر کنم تتلو بیشتر از پروفسور سمیعی فالووردارد
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    13 4
    تو حق نداری اسم تتلو را بیاری تتلو در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت داشت
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 2
    یاد ترانه اصفهانی می افتم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    4 1
    چگونه است صدا و سیما
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 32
    درود بر زیبا کلام و شرم بر مشرق نیوز
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      15 5
      اگر دوسش داری همونی که خودش علاقه دارش بهش بگو : مایکل آمریکایی
  • م.ج IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    20 8
    میرزا آقاخان نوری میگفت هر چه باشد ، بدنامی بهتر از گمنامی است . ایشان به هر قیمتی باید هر روز نام خود را در یک صفحه ای ببیند
  • حمید ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    25 8
    کیف کردم. دستمریزاد
  • فاطمه IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    7 0
    مطلب رو تو كانالشون خونده بودم و لذت بردم يك نفر بايد جلوي توهمات آقاي زيبا كلام بايستد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس