کد خبر 793888
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
محیط زیست

معاون سازمان محیط زیست جزئیات شهادت محیط‌بان قنبری طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان در یزد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سرپرست معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست طی بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار مهر گفت: همکار ما محیط‌بان قنبری که ریاست واحد محیط‌زیست شهرستان بهاباد در استان یزد را بر عهده داشت، صبح امروز همراه با نیروی انتظامی جهت پیگیری موضوعی که احتمالاً مرتبط با قاچاق بود، به مأموریت اعزام شد و در حین مأموریت طی درگیری با اشرار، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حمید ظهرابی افزود: اشراری که در این درگیری دخیل بودند، دستگیر شده و تعدادی به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: این اتفاق یکی دیگر از جنبه‌های فعالیت محیط‌بانان را نشان می‌دهد. من سال‌هاست که در حوزه محیط طبیعی کار می‌کنم، بیش از دهها بار درگیری محیط‌بانان و اشرار و قاچاقچیان اتفاق افتاده و این سومین یا چهارمین محیط‌بانی است که اطلاع دارم طی درگیری با اشرار به شهادت رسیده است.

سرپرست معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست تأکید کرد: این مسئله نشان می‌دهد محیط‌بانان علاوه بر حفظ حیات‌وحش و طبیعت کشور، در تأمین امنیت کشور هم نقشی مهم و بسزا دارند، چرا که بخش‌های مهمی از مناطق بیابانی کشور تنها توسط محیط‌بانان، حفاظت و بازرسی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    1 0
    محیط بانان بایستی علاوه بر نیروی انتظامی با واحدهای بسیج و سپاه در ارتباط باشند تا بلافاصله برای تارمار کردن اشرار و قاچاقچیان از این عزیزان کمک بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس