کد خبر 793881
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
قتل

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: درگیری دو دانش‌آموز در یکی از دبیرستان‌های شهرستان لالی منجر به فوت یکی از دانش‌آموزان شد.

به گزارش مشرق، سعید رضوانی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان در رابطه با درگیری دو دانش‌آموز با یکدیگر در مدرسه گفت:  امروز در حادثه‌ای که در یکی از دبیرستان‌های شهرستان لالی رخ داد، دو دانش‌آموز پسر با یکدیگر درگیر شدند و این مسئله منجر به فوت یکی از آنها شد.

وی افزود: ماجرا بدین شرح بود که دو همکلاسی در زنگ تفریح با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنها با مشت به گردن همکلاسی خود می‌زند که این مسئله منجر به بیهوشی دانش‌آموز شده و با انتقال او به بیمارستان، متاسفانه با وجود تلاش کادر پزشکی شاهد فوت این دانش‌آموز بودیم.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت:‌ تیم بازرسی آموزش‌وپرورش و نیروی انتظامی در منطقه حاضر است و اطلاعات تکمیلی‌تر درباره این رابطه و دلایل وقوع این حادثه تا عصر امروز اعلام خواهد شد. 

در همین رابطه مصطفی فاریابی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی گفت:‌ متأسفانه با توجه به اخبار واصله در دبیرستان حضرت رسول اکرم (ص) روستای "دره بری" شهرستان لالی به دلیل مشاجره دو تن از دانش آموزان، دانش‌آموز میلاد سلیمانی بر اثر جراحت وارد شده و پس از تلاش‌های تیم درمانی در بیمارستان فوت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • P IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    15 0
    تسلیت میگم قتلهاتون ازدبیرستهانها شروع شده..
  • DE ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    6 0
    حالا ديگر قتل به مدرسه ها رسيده ، ايا مرحله بعدي قتل و كشتار در كودكستانهاست ؟ اين همه عصبانيت و خشونت در مردم چگونه قابل توجيه است ، بايد كاري بكنند مسؤولان تا اين خشونت در ميان مردم كاملا نهادينه نشد ، بسيار تاسفبار است اين همه خشونت ،
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    11 0
    وقتی هنوز بین بزرگترهاشون درگیری قومی قبیله ای هست از بچه ها چه انتظاری میره
    • P IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      10 4
      بجای اینکه همه ی پولایی که از خوزستان بدست میارید در تهران و اصفهان و فارس خرج کنید به فرهنگ خوزستان هم رسیدگی کنن درست میشه !!
    • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
      0 0
      20 درصد درآمد نفت خوزستان به خوزستان داده میشه. از استاندارتون بپرسید این پولها کجا می ره. البته این رو قبول دارم که حدود 50 درصد سرمایه ها و وام های کشور برای تهران هست. ولی مشکل خوزستان در داخل خوزستان هست و ربطی به سایر استان ها نداره. مثل کارون که در حال از بین رفتن هست.
  • حامد IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    7 2
    از این اتفاقات در طول سال های گذشته زیاد اتفاق افتاده. اما چند سالی است که با گسترش شبکه های اجتماعی صداش در میاد
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
      0 0
      من در اول دهه ی 70 دانش آموزدبیرستان بودم و در کلاس ما 30 دانش آموز بود نه خودکشی دیدم و نه کتکاری و نه دزدی و ...فقط 20نفر تنبل بودن که شوهر کردن رفتن و 10نفر دیگه هم راهی دانشگاه شدن !!!در دهه ی 80 هم دبیر شدم در کل سوابقم هم خودکشی دیدم هم پسربازی هم کتککاری هم دروغگویی و... +تنبلی و درس نخوندن ..این تجربه ایی بود که خودم کسب کردم و با چشای خود دیدم ...
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    1 0
    تو این سنین بعضیها میخوان بزن بهادر خودشون رو نشون بدن تا احترام اطرافیان رو بدست بیارن و عاشق مرام و معرفت گذاشتن هستن و حتی حاضرن قتل گردن بگیرن .اکثر این افراد اینده سیاهی پیدا میکنن و بعضی به چنین سرنوشتی دچار میشن و بعضی طور دیگه ای خودشون رو نابود میکنن.
  • خس خاشاکی US ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    از این دست اتفاقات خیلی زیاد شده اما بنا بر مصلحت نظام ارجح و افضل است که انکار و مستور بماند تا انشالله وحهه کشور در دنیا مخدوش نگردد
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    1 2
    خوزستانی ها خیلی کم تحمل شدن بحرحال هم نفتشون هم گازشون هم آبشون هم خاکشون داره صرف آبادای استان های دیگه میشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس