قاتل

عامل جنایت شهرک آزادی برای مشخص شدن وضعیت بهبود بیماری‌اش از سوی کارشناسان پزشکی قانونی معاینه می‌شود.

به گزارش مشرق، این زندانی که فرزانه نام دارد، 14 آبان سال گذشته در اقدامی هولناک شوهر و دو فرزند خردسالش را کشت و به جان دیگر فرزندش سوء قصد کرد. او می‌گفت بیمار روانی است و چون شوهرش به او خیانت کرده، دست به جنایت خانوادگی زده است.

کارشناسان پزشکی قانونی هم نظر دادند که این زن دارای مشکلات روحی و روانی است و باید بستری شود. او با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، در بیمارستان روانپزشکی رازی بستری شد.

بعد از مدتی کارشناسان پزشکی قانونی دوباره اعلام کردند که فرزانه در زمان ارتکاب جنایات، مبتلا به اختلال خلقی همراه با علائم روان‌پریشی بوده، به نحوی که قوه تشخیص از وی سلب شده بود.

در ادامه این زن در بیمارستان بستری شد. در پی اعلام این نظر، خانواده شوهرش به نظر پزشکی قانونی اعتراض کردند، اما کمیسیون پنج‌نفره پزشکی قانونی دوباره نظر قبلی پزشکی‌قانونی را تائید کرد.

مرداد امسال فرزانه دوباره در بیمارستان بستری شد تا این‌که با گذشت چند ماه دیروز مسئولان این مرکز بیماران روانی طی مکاتبه با مسئولان قضایی اعلام کردند که او باید دوباره مورد معاینه پزشکی قانونی قرار گیرد تا مشخص شود بعد از این چند ماه حالت خطرناک او از بین رفته است یا نه؟ اگر مشخص شود این زن همچنان حالت خطرناک دارد دوباره در بیمارستان بستری می‌شود در غیر این صورت قاضی پرونده درباره او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    14 2
    عجب تمام زنان قاتل مشکل روانی دارند باید برن استراحت، مردان همون وقت سر میدان ها بر دار میکنند!
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    6 0
    چرا اخه؟ خیانت سزاش مرگه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس