کد خبر 793799
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
فشنگ

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات خبر داد و گفت:در این رابطه 7هزار و397فشنگ جنگی کشف شده است.

به گزارش مشرق، مجید سیمی اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران یگان تکاوری این شهرستان،مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال مقادیری مهمات را دارند.


وی افزود:بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار گرفت وبا دستور مقام قضائی خودروی حامل محموله مهمات جنگی شناسایی شد.


دادستان کهنوج عنوان داشت:در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید تعداد 7هزار و397فشنگ جنگی مربوط به اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط شده است.


وی با بیان اینکه سایر عوامل باند نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند،افزود:تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی وانقلاب کهنوج در خصوص علت وانگیزه متهم از جابجایی این حجم زیاد فشنگ در حال انجام است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیستانی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    43 2
    اگر می خواهید ایران سوریه و عراق نشود به مردم و نارضایتی شان توجه کنید در مرزها چند لایه نیرو ایجاد کنید تا فرصت خطا نکنند مرزنشینان ناراضی را مرزبان نکنید ابتدا از این مجرمان به جای بررسی هدف و انگیزه جابجایی ،چگونگی و مسیر ورود به کشور و همراهان و پشتیبانان انها بررسی شود
  • فش نیوز IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    39 2
    یکی دیگر از قابلیتهای پراید لو رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس