کد خبر 788443
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
فیلم/ 10 تیک آف برتر هواپیماهای دنیا

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از مسدود شدن باند فرودگاه تبریز به علت ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت آتا در باند فرودگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، محمد صفایی با اشاره به اینکه ساعت 13:30 امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید، اظهار داشت: بعد از فرود برای انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، افزود: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاد و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت‌: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان سبب شد که انتقال هواپیما به محل دیگری امکان پذیر نباشد. هم‌اکنون متخصصان در حال تعویض لاستیک‌های این هواپیما هستند و تمامی پروازها تا ساعتی دیگر در این باند از سر گرفته خواهد شد.

صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشده و فقط پرواز قشم‌ایر با درخواست خود شرکت لغو شده است. در حال حاضر باند باز شده و پرواز مشهد به تبریز و تهران به تبریز به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند و همچنین در حال حاضر پرواز تبریز به استانبول در حال مسافرگیری است و سر ساعت مقرر حرکت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس