کد خبر 787365
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
نمایشگاه

محمدحسین نیرومند در حاشیه برپایی نمایشگاه کاریکاتور «خلیج فارس»، رئیس‌جمهور آمریکا را سوژه خوبی برای اهالی کاریکاتور دانست و گفت: از وقتی ترامپ در آمریکا بر سر کار آمده، بازار کاریکاتور گرم شده است.

به گزارش مشرق، محمدحسین نیرومند، از هنرمندان کارتونیست با اشاره به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع واکنش هنرمندان کارتونیست به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، عنوان کرد: هنرمندان کاریکاتوریست در قالب هنری مانند کارتون موضع گرفتند و نظراتشان را ابراز کردند.

وی افزود: از وقتی ترامپ در آمریکا بر سر کار آمده، بازار کاریکاتور گرم شده است. ترامپ سوژه خوبی برای اهالی کاریکاتور است. او با موضع‌گیری اخیری که داشت نشان داد که واقعا رئیس جمهور پرتی است؛ چرا که نمی‌داند پشت مباحثی که مطرح می‌کند، یک ملت حضور دارند.

نیرومند افزود: این نمایشگاه شامل مجموعه آثاری است که اکثر هنرمندان برجسته کاریکاتوریست و کارتونیست کشورمان در آن حضور دارند. آثار با توجه به حضور اساتید این رشته بسیار خوب و با کیفیت بالایی ارائه شده است.

این کارتونیست کشور با تاکید بر اینکه آثار نمایشگاه کاریکاتور خلیج فارس باید پشتیبانی و به درستی منتشر شود، گفت: برای آنکه این آثار تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، باید در قالب رسانه‌ها و فضای مجازی و کتاب منتشر شود.

نمایشگاه آثار کاریکاتور با موضوع خلیج فارس با ارائه ۵۵ اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور در حوزه هنری برپا شده است.

در این نمایشگاه کاریکاتورهایی از هنرمندانی همچون حسن کریم‌زاده، مهناز یزدانی، محمدرضا دوست‌محمدی، داوود کاظمی، محمد صابر شیخ رضایی، بهرام عظیمی، بهمن عبدی، محمود نظری، محمدعلی رجبی، ابوالفضل محترم، مهدی کریم‌زاده، کیارش زندی، ادیک بغوسیان، داریوش رمضانی، داوود کاظمی، داریوش رمضانی، علی درخشی، علی میرایی، طاهر شعبانی، فیروزه مظفری، جمال رحمتی، علی پاک نهاد، اکبر تراب‌پور، آروین، حمیدرضا مصیبی، جواد علیزاده، مهدی عزیزی، علی میرایی، علیرضا پاکدل، محمد فیض آبادی و افشین سبوکی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس