حاجی بابایی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در مقابل اقدامات آمریکا علیه سپاه و نقض برجام، تمام امکانات برای عقب‌نشینی این کشور آماده است.

به گزارش مشرق، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در مقابل اقدامات آمریکا علیه سپاه و نقض برجام، تمام امکانات برای عقب‌نشینی این کشور آماده است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با آنا، با اشاره به سخنرانی شب گذشته ترامپ علیه ایران، با بیان اینکه با آمدن ترامپ، آمریکا یک روند تازه‌ای را شروع کرد که البته این امر در گذشته ریشه دارد، گفت: ریشه هر آن‌چه که ترامپ هم اکنون عمل می کند، در زمان اوباما نوشته شده است، باید دانست که اندیشه سیاستمداران آمریکایی یکی است و فقط در نوع نگاه آنها تفاوت وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز نخست نباید به آمریکا اعتماد می‌کردیم، افزود: حال روند طی شده و به این نقطه رسیدیم و باز هم باید دانست که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید زیرساخت های اقتصادی و امنیتی را تقویت کرده و خود را برای هرگونه اقدام آمریکایی‌ها آماده کند.

وی با اشاره به مواضع ترامپ در مورد سپاه پاسداران تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ آمریکا هم با جمهوری اسلامی ایران و هم با نگهبان آن یعنی سپاه مخالف است.

حاجی بابایی با بیان اینکه حرکت های منطقه‌ای و پیروزی‌های ما، آمریکا را به شدت خشمگین می‌کند، ادامه داد: آمریکا دنبال ایجاد محدودیت برای سپاه است و جمهوری اسلامی ایران نیز باید با تمام قدرت مقابل آن بایستد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در مقابل اقدامات آمریکا علیه سپاه و نقض برجام، تمام امکانات برای عقب‌نشینی این کشور روی میز است، تصریح کرد: همه گزینه ها برای مقابله با آمریکا و توقف حرکت های ترامپ روی میز است و ایران بر اساس آنچه روی دهد تصمیم می گیرد. البته بر خلاف ترامپ این تصمیم گیری شتاب‌زده و بی دقت نیست. ما حساب شده، دقیق و عقلانی تصمیم می گیریم.
منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس