کد خبر 785969
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
الحشد الشعبی

سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، تأکید کرد که این ائتلاف فقط با ارتش عراق در ارتباط است و هیچ گونه خدماتی به الحشد الشعبی ارائه نخواهد داد.

به گزارش مشرق، «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، تأکید کرد که این ائتلاف هیچ کمک یا آموزشی به نیروهای الحشد الشعبی ارائه نخواهد کرد و فقط با ارتش عراق در ارتباط است.

او در گفت‌وگو با شبکه روداوو، گفت: ما از ارتش عراق پشتیبانی می‌کنیم نه الحشد الشعبی و نیت آموزش و تسلیح آن را هم نداریم و هیچ همکاری مستقیمی نیز بین ما وجود ندارد و تعاملات از طریق ارتش عراق صورت می‌گیرد؛ علی رغم اینکه در برخی جنگ‌ها علیه داعش حضور دارند.

دیلون افزود: نمی‌توانیم از نیروهای تحت حمایت ایران پشتیبانی کنیم.

سخنگوی ائتلاف آمریکایی در ادامه در رابطه با درج نام سپاه پاسداران ایران در لیست تحریم‌ها نیز گفت: اجرای چنین تصمیماتی به زمان نیاز دارد و ما به عملیات خود در عراق و سوریه ادامه می‌دهیم؛ تا کنون 85 درصد اراضی سوریه و 95 درصد خاک عراق از تروریست‌های داعش آزاد شده است.

وی درباره احتمال بروز درگیری در کرکوک نیز گفت: ائتلاف بین‌المللی از طریق سفارت‌خانه‌ها در عراق همه طرف‌ها را به گفت‌وگو و حفظ آرامش فراخوانده است و نامه «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا در روز جمعه در این راستا بود.

رایان دیلون در پایان درباره وضعیت شهر الرقه با بیان اینکه تعیین سقف زمانی برای پایان عملیات دشوار است، گفت: داعشی‌ها هنوز در شهر حضور دارند اما در طی این هفته 21 محله از شهر آزاد شده است و ما با داعش را تا غلبه کامل بر آن، مبارزه می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    4 2
    ای شغالهای دروغگو شما به داعش کمک می کنید و بیخودی ور نزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس