کد خبر 783922
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
اتحادیه عرب

اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از گزارش اخیر سازمان ملل در خصوص وضعیت کودکان در یمن در سایه جنگ عربستان، تأکید کرد: این گزارش فاقد دقت کافی است.

 به گزارش مشرق به نقل از «راشا تودی»، اتحادیه عرب هم که حالا به یکی از تریبون های عربستان تبدیل شده است، با صدور بیانیه ای گزارش اخیر سازمان ملل در خصوص کشتار کودکان یمنی به وسیله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای را محکوم کرد.

«محمود عفیفی» سخنگوی اتحادیه عرب اعلام کرد گزارش سالانه سازمان ملل در خصوص وضعیت کودکان در درگیری های مسلح بهتر بود با دقت بیشتری تهیه می شد و این گزارش بر اساس مدارک مستند تهیه می شد.

در حالی که بهانه عربستان برای حمله به یمن درخواست دولت مستعفی این کشور برای پس گرفتن قدرت بوده است سخنگوی اتحادیه عرب همچنین مدعی شد که بهتر بود سازمان ملل برای تهیه این گزارش به دولت مستعفی یمن که مورد حمایت و تأیید جامعه جهانی است مراجعه کرده و گزارش خود را بر اساس اسنادی که دولت ارائه کرده بود، تهیه می کردند.

این اتحادیه که بناست برای حل بحران های جهان عرب در موقعیت بی طرفی باشد انصار الله یمن را به نقض حقوق کودکان یمنی متهم کرد و گفت: فراموش نکنید که ائتلاف عربی در طول چندسال گذشته برای کم کردن درد و رنج مردم یمن تلاش های زیادی داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس