کد خبر 783905
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
داعش

اعدامی‌ها اتباع کشورهای روسیه، فرانسه، آلمان، ترکیه و کشورهای آسیای میانه هستند. این در حالی است که نزدیک به ۱۴۰۰ نفر خانواده افراد داعشی اروپایی نیز همچنان در کمپ‌های در نزدیکی موصل نگهداری می‌شوند.

به گزارش مشرق، سفیر عراق در بلژیک، جواد الشلیحاوی اعلام کرد نزدیک به ۱۰۰ تروریست اروپایی‌تبار داعش در انتظار اجرای حکمشان هستند. دادگاه برای بسیاری از این افراد، حکم اعدام صادر کرده است.

سفیر عراق در گفت و گو با شبکه بلژیکی گفت: «اکثر اعدامی‌ها اتباع کشورهای روسیه، فرانسهع، آلمان، ترکیه و کشورهای آسیای میانه هستند. این در حالی است که نزدیک به ۱۴۰۰ نفر خانواده افراد داعشی اروپایی نیز همچنان در کمپ‌های مخصوص در نزدیکی موصل نگهداری می‌شوند. باید تکلیف این افراد نیز به زودی روشن شود.»

پیش از این سرهنگ احمد الطائی فرمانده ارتش در استان نینوا اعلام کرده بود حکومت عراق تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای خانواده‌های داعشی‌های مهاجر اندیشیده است تا امنیت منطقه را تهدید نکنند. در عین حال انتظار دارد سرنوشت آنان از سوی دستگا سیاسی و قضائی عراق تعیین شود. اخیرا شبکه راشاتودی مدعی شده بود تعدادی از کودکان روس‌تبار که والدین افراطی‌شان آن‌ها را به قلمرو داعش منتقل کرده بودند، به روسیه بازگردانده شده اند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    47 0
    همه داعشی ها باید اعدام بشن این گروه فاسد باید ریشه اش خشک شود
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    27 1
    خود اروپاييها هم راضيند به كشته شدن آنها ،چون اگه برگردند اروپا آنجا را هم به خاك وخون مي كشند
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      19 0
      اینها باید به سرزمین مادریشان برگردن تا اونجا رو ناامن کنن تا اروپاییها هزینه نابود کردن خاورمیانه را بدن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    17 3
    اعدام این ها اشتباه بزرگیه باید نگه دارن تا نجاست داعش از عراق و سوریه پاک بشه بعد این هارو از سوریه و عراق اخراج دائم کنند این ها باید برن داخل خاک اروپا عملیات کنند نه اینکه برن زیر خاک ، این ها سربازان نیابتی آمریکان اروپا باید بابت همکاریش تاوان سنگینی بده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس