123.jpg

براساس اطلاعات میدانی، ۴۳ تن از فرمانده هان میدانی داعش در عملیات ویژه نیروهای عراقی در غرب استان الانبار به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

 به گزارش مشرق، نیروهای اطلاعات عراقی در یک عملیات ویژه توانستند با نفوذ به مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار، یکی از پایگاه های مهم آنان را در این محور شناسایی کنند.

در این عملیات پیچیده اطلاعاتی، نیروهای عراقی دریافتند که این پایگاه محل تجمع فرمانده هان ارشد گروه تروریستی داعش است؛ براساس اطلاعات به دست آمده فرمانده هان داعش  قبل از شروع عملیات در خاک  عراق و سوریه در این پایگاه تجمع می کردند.

نیروهای عراقی پس از شناسایی کامل منطقه و رصد دقیق تحرکات تروریست ها، اطلاعات مربوط به این پایگاه را در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دادند و ساعتی بعد جنگنده های عراقی در چندین مرحله این پایگاه را هدف قرار دادند و به طور کامل منهدم کردند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

این پایگاه در غرب استان الانبار و در نزدیکی شهر مرزی القائم قرار داشت؛ براساس اطلاعات میدانی، ۴۳ تن از فرمانده هان میدانی داعش در این عملیات ویژه به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند. رسانه های گروه تروریستی داعش هم در اقدامی بی سابقه به هلاکت سرکرده های میدانی خود اعتراف کردند؛ پیشتر این رسانه ها فقط یک چهارم تلفات خود را علنی می کردند.

به گزارش مشرق، بخش های از غرب استان الانبار از جمله گذرگاه مرزی القائم همچنان در اشغال عناصر تروریستی داعش است؛ نیروهای عراقی پس از پاکسازی استان کرکوک خود را برای پاکسازی این منطقه آماده می کنند که آخرین پایگاه داعش در عراق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    12 1
    لطف خدا هست
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    11 1
    الله اکبر عالیه خیلی سپاسگزار از رزمندگان اسلام
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    15 1
    الشعب الایرانی یحبون الشعب العراقی
  • amir IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    10 1
    کاملا به موقع بود خدا رو شکر
  • علیرضاباباپورآذر IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    بسم رب الشهدا.درود بر رزمندگانی که به خاطر ناموس وطن میجنگند وخواهند جنگید.إن شاالله به فرموده سردار حاج قاسم سلیمانی ریشه کن میشود تا سلیمانی روداریم غم نداریم.آرزوم رفتن به سوریه وکربلا جنگ باداعش است إن شاالله خداقسمت کنه ماهم به مملکتمون خدمت کنیم.یاعلی لبیک یازینب
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    0 0
    اون نقاط آبی پاک سازی شده را چه به رنگ سبز نشان نمی دهید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس