بسیج مردمی عراق

در محور نخست، عملیات در حومه غربی شهر موصل برای پاکسازی شهر تعلفر انجام می شود و در محور دوم، عملیات از گذرگاه تل صفوک به سمت مناطق جنوبی و گذرگاه القائم در غرب استان الانبار ادامه می یابد.

سرویس جهان مشرق - حیدر العرداوی در گفت وگو با خبرنگار میدانی مشرق به عملیات نیروهای بسیج مردمی در استان نینوا اشاره کرد و گفت: نیروهای مردمی در چند عملیات گسترده توانستند نزدیک به ۱۴ هزار کیلومتر مربع از مساحت آلوده را در این استان پاکسازی کنند.

وی با بیان این که عملیات در شمال غرب استان نینوا با پاکسازی گذرگاه « تل صفوک» متوقف شده، افزود: همه پیش بینی های لازم برای شروع عملیات در دو محور « تعلفر و مناطق مرزی» در نظر گرفته شده است.

فرمانده گردان امام خامنه ای به جزئیات عملیات در این محورها اشاره کرد و گفت: در محور نخست، عملیات در حومه غربی شهر موصل برای پاکسازی شهر تعلفر انجام می شود و در محور دوم، عملیات از گذرگاه تل صفوک به سمت مناطق جنوبی و گذرگاه القائم در غرب استان الانبار ادامه می یابد.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی در محور دوم عملیات درصدد هستند خود را به نیروهای سوری در مرزهای مشترک عراق و سوریه برسانند تا امنیت مناطق مرزی از استان نینوا تا الانبار به طور کامل تامین شود.

حیدر العرداوی به موانع پیش روی انجام عملیات در غرب شهر موصل و مناطق مرزی استان نینوا هم اشاره کرد و گفت: فشارهای دولت آمریکا برای جلوگیری از انجام عملیات برای پاکسازی شهر تعلفر ادامه دارد.
 
فرمانده گردان امام خامنه ای با بیان این که تعلفر تنها پایگاه مهم گروه تروریستی داعش در استان نینوا به شمار می آید، تصریح کرد: شکست های متوالی تروریست ها در عراق باعث شده، دولت آمریکا بر هر شیوه ای مانع از انجام عملیات جدید شود تا تروریست ها بتوانند در فرصت به وجود آمده تجدید قوا کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    3 9
    اوکی. من موافق این مسخره بازی ها هستم. خسته نباشید
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    10 1
    باید سریعتر خود را به نیروهای سوری در مرزهای مشترک عراق و سوریه برسانند تا امنیت مناطق مرزی از استان نینوا تا الانبار به طور کامل تامین شو.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    2 2
    بروید سمت رودخانه انجا امنتر است
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 3
    شکست های متوالی تروریست ها کمی عجیب است. و غیرقابل قبول
  • مهرداد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 3
    آفرین به این بسیج مردمی عراق. گوش به حرف آمریکاییهای لعنتی ندهید. نگذارید گذرگاههای مرزی رو از دستتون خارج کنند.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 0
    حدود 9 ماه است هر روز گفته می شود که قرار تلعفر آزاد شود، پس چرا عملیات شروع نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس