کد خبر 777415
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان علام کرد هیچ گرایشی به هیچ یک از دو تیم استقلا ل و پرسپولیس ندارد و تنها وظیفه او کمک به رشد ارتقا هر دو تیم است.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی دباره علاقه خود به تیم استقلال و یا پرسپولیس بیان کرد: همه‌ی رویدادهای ورزشی را در حد زمانی که داشته باشم دنبال می‌کنم و اگر زمان تماشا نداشته باشم نیز، شب حتما از طریق اخبار نتایج را دنبال خواهم کرد. رنگ سفید تیم ملی فوتبال رنگ مورد علاقه من است، رنگ‌های دیگر خیلی برای من در جهت این که بگویم طرفدار تیم خاصی هستم کاملا غیرقابل قبول است. هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بنیاد فوتبال ما هستند البته همه باشگاه‌ها در حال حاضر وضعیت خوبی در لیگ دارند و مسابقات خوبی را انجام می‌دهند. بالاخره همیشه یک قطب سومی در کنار این دو تیم وجود داشته است، یک زمانی تیم پاس، سپاهان و .. بودند که کمک می‌کردند به فوتبال ایران.
او در ادامه اظهار کرد: هر زمان که حال این دو باشگاه خوب باشد حال تیم ملی فوتبال خوب است. هیچ گرایشی به هیچ تیمی ندارم و وظیفه، مسوولیت و گرایشم این است که به هر دو تیم  کمک و پشتیبانی کنم چرا که کمک به رشد این دو تیم، کمک به رشد تیم ملی است و کمک به افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و جهان است. با توجه به این که این دو تیم بیش‌ترین هوادار را در سطح کشور دارند، حل مسائل و مشکلات این دو تیم برایم مهم است که به گونه‌ای حل شود که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته و پیروزی‌های خوبی به ویژه در مرزهای بین‌المللی کسب کنند که باعث عزت و افتخار ما شوند. وظیفه من کمک به ارتقا و رشد هر دو تیم سرخابی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ك IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    0 0
    طرفدار تيم ملي و پرسپوليس هستيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس