وزیر ورزش

تفاوت ساعتی بین تهران و عشق آباد اینقدر نبود که مسعود سلطانی فر نتواند برنامه نود دوشنبه شب را ببیند تا متوجه شود با انتصاب هایش در هیأت مدیره باشگاه استقلال چه به روز اتاق فرمان این مجموعه آورده است.

سرویس ورزش مشرق – تا پیش از ورود مدیرعامل استقلال به استودیوی برنامه نود، خیلی ها انتظار داشتند بحث درباره چرایی عدم نتیجه گیری استقلال به سمت و سوی مسایل فنی برود. آن چنان که از آمار پیامک‌های ارسالی بینندگان برنامه نیز، مشخص بود خیلی ها علیرضا منصوریان را مقصر اصلی ناکامی این تیم قلمداد می کنند که البته پر بیراه هم نبود. آنچنان که خود منصوریان هم گفت که به گزینه دوم رأی می دهد. اما به احتمال زیاد اگر حالا و با مباحثی(!) که در برنامه نود مطرح شد و صحبت هایی که مطرح نشد (!) دوباره این نظرسنجی را برگزار کنند قطعا آمار گزینه سوم نظرسنجی (ضعف مدیریت) به مراتب بیش از ۲۷ درصد رأی خواهد آورد.

بر اساس این گزارش، در شبی که یک بازیکن، سرمربی و مدیرعامل تیم روی خط برنامه نود حضور داشتند جای خالی وزیر یا نماینده اش از وزارتخانه به شدت احساس شد. گرچه با انتصاب های صورت گرفته به نظر می رسید کسی تاب پاسخگویی به سئوالات مجری برنامه را داشته باشد. به ویژه پس از پخش آیتم مدیریتی استقلال! (اینجا)

به گزارش مشرق، از نحوه حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه نود نیز به وضوح مشخص بود او ثبات کافی در نحوه تصمیم گیری اش برای یک کار ساده مانند حضور در محل یک رسانه را ندارد! اینکه روز قبل از برنامه به نودی ها قول می دهد به برنامه می رود، سپس ظهر دوشنبه مدیررسانه ای باشگاه می گوید که نمی رود، بعد دوباره در تماس با او اظهار می کند که شاید برود(!) و در نهایت باز هم کانال باشگاه استقلال خبر می زند که افتخاری در برنامه شرکت نمی کند ولی در نهایت با تماس آخر عادل، تصمیم می گیرد راهی استودیوی برنامه نود شود، می توان دریافت افتخاری چه نوع مدیری است! ...واصلا به این قبیل افراد با این میزان از قاطعیت در ساده ترین تصمیم گیری ها می توان پست مدیریتی داد؟

کسی که با هزار شک و تردید برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی مواجه می شود در قبال اداره باشگاهی با قدمت نزدیک به ۷۰ سال و طرفداران میلیونی و گردش مالی بالای ۳۰ میلیارد در سال می تواند برای چنین مجموعه ای کارآیی داشته باشد؟

این سئوالات را از وزیر ورزش که به اشتباه یا به درستی رییس مجمع باشگاه استقلال هم هست می پرسیم. کسی که در کنار انتصاب چنین فردی در سمت مدیرعاملی استقلال(!) نفراتی را در هیأت مدیره منصوب کرده که نمی توانند روی آنتن زنده تلویزیونی مراعات برخی مسایل درون سازمانی و درون خانوادگی را کرده و حتی با صدای بلند، قهقهه زنان می خندند تا روی اعصاب طرفدار تیم باشند!

*شاید وزیر ورزش هنوز متوجه نشده جمع کل مخاطبان ورزش های داخل سالنی ضرب در ۱۰ باز هم به اندازه نیمی از طرفداران استقلال نیست که در بحرانی ترین روزهای این باشگاه راهی عشق آباد ترکمنستان شده تا در مسابقات داخل سالن آسیا حتی یک عکس کنار مدال آوران را هم از دست ندهد!

*شاید وزیر و معاون وی تصور کرده اند سومی تیم ملی والیبال در ژاپن، آمار ۶ بازی، ۴ باخت و یک گل زده استقلال را از یاد سینه چاک های این تیم که به خاطرش تا مرز جنون، سکته و حتی مرگ پیش می روند، می برد!

*شاید سلطانی فر هنوز به اهمیت اتفاقاتی که یکی از دو تیم پرطرفدار ایران گرفتارش شده پی نبرده که از عشق آباد پیام می دهد: "شنبه بعد می آیم تا تشکیل جلسه بدهیم ببینم چه شده؟ "...! یا آقای داورزنی مشعوف از نتایج والیبال می گوید: زمان برگزاری جلسه هیئت مدیره مهم نیست!

آقای رییس مجمع باشگاه استقلال! صِرف پنجاه سال هواداری تیم استقلال می توان در هیأت مدیره باشگاهی با حدود ۳۰ میلیون طرفدار عضو شد؟ از جواد قراب محجوب تر، حرف گوش کن تر، متین تر و بی سروصداتر سراغ نداشتید که صندلی پیشکسوت هیأت مدیره را به او بدهید؟ سمبه حسن زمانی پرزورتر بود که با وجود آن همه زاویه تند با سرمربی استقلال، در شرایطی که منصوریان پایان فصل پیش مچش را با نایب قهرمانی خوابانده بود برکنارش کنید؟

آقای وزیر! این استقلال از اتاق فرمان مشکل دارد. حال این استقلال اصلا خوب نیست! دست و پای پیکر یک انسان زنده از کجا فرمان می گیرد؟ از مغز! وقتی مغز فرمان اشتباه می دهد نمی توان انتظاری از سایر اندام داشت. در این قبیل مواقع مغز را جراحی می کنند تا تصمیم درست بگیرد. درست گفته اند که "چون عقل در بدن نباشد جان در عذاب است"!

پیش از این متوجه شده بودیم چرا رییس هیأت مدیره استقلال حتی در یک جلسه این هیأت هم شرکت نکرد اما با آنچه مشتی از خروار مدیریت افتخاری در برنامه نود دیدیم(!) دریافتیم که چرا دکتر محمدحسین قریب حتی تاب حضور در یک اتاق زیر یک سقف با سید رضا افتخاری را هم نداشت، چه برسد همکاری با او و نیامده رفت!

آقای سلطانی فر! هنوز هم دیر نشده است. هنوز ۲۳ هفته از لیگ باقی مانده و ۶۹ امتیاز. تیمی که رییس مجمعش هستید هم به لطف حضور بازیکنان درجه یک لیگ پرستاره است. ماهی استقلال را همین امروز از آب بگیرید نه زمانی که کشتی لب ساحل به گِل نشست! به فکر درمان مغز بیمار استقلال باشید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سكونشين نظام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    9 8
    تيم استقلال را علاوه بر مديريت و كادر فني،‌ بازيكن سالاري به اين حال و روز انداخته. وقتي منصوريان براي جذب بازيكن از رحمتي خط مي گيرد كه كدام بازيكن را جذب كند و كدام را نه و يا كدام مربي را براي دروازه باني بياورند همين مي شود. با بازيكن سالاري را فقط كي روش و برانكو مي توانند مبارزه كنند نه مربياني همچون منصوريان، درخشان، كريمي و يا حتي قلعه نويي
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    18 11
    درباشگاه استقلال را ببندید و جان همه راحت کنید این باشگاه مفتش گران است
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      9 12
      شما سکوت کن
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      13 8
      وزیر بی کفایت ورزش
    • حبیب IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      2 3
      خفه لنگی . در اون تیم مفتضح تو رو باید ببندند که تنها افتخارش حرکات محیرالعقول شیث و نصرتی هست . نصف افتخارات فوتبال ایران را باید مدیون تیم تاج و استقلال دونست نه تیم بی ریشه و بی افتخار لنگ .فعلاً که وزیر لنگی رو سر کاره
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    5 0
    تا وقتی تیم خصوصی نشه داستان همینه وقتی مالک خصوصی بیاد برای اینکه سرمایه ایی که وسط گذاشته تبدیل به احسن بشه از افراد شایسته در مدیریت استفاده می کنه و سرمربی خوب و بادانش و حرفه ایی و بازیکنان در چارچوب می گیره اما الان استقلال دکانیه برای کسب منفعت های سیاسی و رابطه بازی ها و هزار داستان و مفسده ایی که قاتل باشگاست پرسپولیس هم همینطور ، به نتایج این 2 سالش نگاه نکنید تضمینی هست که مدیریت بعدی پرسپولیس گند نزنه تو باشگاه ؟! قطعا خیر چون هیچ چیز بر اساس شایسته سالاری جلو نمی ره .
  • نادر IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    2 5
    وزیر ورزش اگر بد بود ایران برای اولین بار در تاریخ دو دوره پشت سر هم جام جهانی نمی رفت! آنهم اینطوری چند هفته زودتر در فوتسال و فوتبال ساحلی هم که برای اولین بار در تاریخ رفتیم روی سکو...هادی طباطبایی چون به جایی وصل نیست همان اول وصل گفت منصوریان با این یارگیری جدیدی که کرده و تیم پارسالش رو کنار گذاشت نتیجه نخواهد گرفت حالا شما بیا افرادی رو که سی میلیارد جور کردن و هر ستاره ای که خواستن گرفتن بکوب!!...
  • احسان1 IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    9 10
    این فدراسیون لنگی فقط داره تلافی زمان احمدی نژاد و مدیرعامل اصولگرای وقت را سر استقلال درمیاره!
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      2 1
      آره! این فدراسیون لنگی فقط برای شما گل نزده!! تیمی که تو آسیا 6تایی شد رو براش 30 میلیارد هزینه کردن و گرونترین تیم لیگ رو بستن! هر چی ستاره میخواستید رو هم که از نیمار تا زیدان و راموس براتون گرفتن!! حتما اون من بودم که جلوی وزارت جمع میشدم و بنر میبردم که الا و بلا فقط منصوریان باید سرمربی بشه!!
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
      1 0
      آره جون خودت پرسپولیس به خاطر بی پولی داره با اتوبوس میره اصفهان..
  • احسان IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    3 7
    چرا فرافکنی میکنین امسال که هر بازیکنی که میخواستین رو خریدین مربی تونم که استقلالی اصیله چرا بهانه میارین دیگه چی میخواستین که براتون نگرفتن؟
    • حبیب IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      1 1
      آره خب اگه مثل شما فدراسیون رو هم داشتیم دیگه غمی نداشتیم .
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    بابا ادم کاردرست کارکن زیاده لاتای گردن کلف اجازه نفس کشیدن بشون نمیدن
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    3 1
    این سلسله مراتب رو به بالاست این وزیر رو یکی انتخاب کرده اون بالاییش هم ...
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    8 2
    منصوریان دغدغه اش حضور در کمپین انتخاباتی روحانی بود که سلطانی فر بشه وزیر ورزش و جوانانش
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    مفت خور ها دنبال پول مفت ! امروز روز استقلال ، فردا پرسپولیس !
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    0 2
    همه کادر فنی را مقصر می دانند و سایت مشرق از روی کینه و با نیت فریب مردم یقه وزیر را گرفته است -
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    2 0
    به امید نابودی کامل فوتبال که اعصاب و پول و وقت مملکت داره پاش حیف و میل میشه
  • ك IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    1 0
    اقايون جوري با باشگاه استقلال رفتاركردند كه انگار استقلالي ها ضد انقلاب هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس