کد خبر 776325
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
واعظ آشتیانی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وقتی مسئولان یکدیگر را هدف قرار می‌دهند این یعنی اینکه مدیریت شاه سلطان حسینی در ورزش مد شده و هیچ‌کس نمی‌خواهد کاری کند که بقیه از او ناراحت شوند.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص اتفاقات رخ داده در برنامه نود و بحث‌هایی که بین مدیر عامل، عضو هیئت مدیره و سرمربی استقلال رخ داد، اظهار داشت: وقتی در مدیریت تفکر حرفه‌ای جایگاهی نداشته باشد می‌توانیم شاهد هر رفتاری باشیم. در ورزش حرفه‌ای تفکرات بر پایه احترام متقابل است اما متاسفانه برخی مدیرنماها رفتارهایی دارند که در آن مدیریت حرفه‌ای دیده نمی‌شود. پاسخ این رفتار مدیرنماها را مسئولانی باید بدهند که این افراد را منصوب کرده‌اند. متاسفانه برای انتصاب مدیران ورزشی دسته چندم کسی پاسخگو نیست.


وی ادامه داد: وقتی مسئولان یکدیگر را هدف قرار می‌دهند این یعنی اینکه مدیریت «شاه سلطان حسینی» در ورزش مد شده و هیچ‌کس نمی‌خواهد کاری کند که بقیه از او ناراحت شوند، چون می‌خواهند از نردبان مدیریت بالا بروند و برای خودشان وجاهت ایجاد کنند.

مدیر عامل سابق استقلال تصریح کرد: متاسفانه در مدیریت استقلال افرادی حضور دارند که دم از تجربه می‌زنند اما رفتار آنها نشان می‌دهد در ۳۰ سال گذشته خودشان متوقف شده‌اند. هیئت مدیره و مدیر عامل حق دارند در خصوص مسائل استقلال تصمیم‌گیری کنند اما نمی‌توانند مربی را تحقیر یا تهدید کنند. این درست نیست که همه اتفاقاتی که در هیئت مدیره رخ می‌دهد را در رسانه‌ها بخوانیم، چون باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دلیل کنار گذاشتن رحمتی خنده‌های او روی نیمکت استقلال در زمان پنالتی پارس‌ بوده است، گفت: از کجا معلوم خنده‌های رحمتی از تأسف نبوده است. این تفکرات مخدوش باعث می‌شود چنین برداشت‌هایی هم صورت بگیرد.

واعظ آشتیانی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری منصوریان می‌تواند یک تصمیم درست باشد یاخیر؟ اظهار داشت: زمان مرحوم حجازی هم این اتفاقات رخ داد، منصوریان در اوایل فصل گذشته هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اما در نهایت استقلال نایب قهرمان شد. به نظر من باید به او فرصت داد چون اگر هر مربی دیگری جایگزین او شود می‌تواند این بهانه را داشته باشد که تیم را او نبسته است. ما نباید احساسی برخورد کنیم به نظر من شرایط بهتر می‌شود و برکناری منصوریان در این وضعیت اشتباه است.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس