کد خبر 775165
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
خبرویژه

همکار نشریات اصلاح‌طلب نسبت به عملکرد نمایندگان که با نام فهرست امید به مجلس رفتند و هیچ کاری جز جشن تولد و سلفی گرفتن ندارند، ابراز تأسف و ناامیدی کرد.

به گزارش مشرق، «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

نادر فتوره‌چی که با نشریاتی مانند شرق، بهار، صبح امروز و سرمایه همکاری داشته، با اشاره به جشن تولد برگزار شده از سوی یکی از اعضای ائتلاف امید می‌نویسد:  کسی می‌داند معنای این «حرکات» چیست؟ کسی می‌داند چرا نماینده مجلس باید «جشن فالوئر اینستاگرام» برگزار کند؟ اصلا ایشان می‌داند «نماینده مردم» یعنی چه؟ توجیه هست که فرق‌اش با «آرایشگر» و «مزون‌دار» و «برگزارکننده مراسم عقد و عروسی» که از طریق اینستاگرام جلب مشتری می‌کنند، چیست؟


دقیقا می‌خواهم بدانم خوشحالی جناب آقای «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» از داشتن «۱۸۴۰۰» یا به نوشته روی کیک‌شان «۱۸/۴k» فالوئر اینستاگرام بابت چیست؟


ایشان نماینده مجلس شده‌اند که «فالوئر اینستاگرام» جمع کنند؟ آنهم «۱۸/۴k»؟ که چه بشود؟ که با آنچه کار کنند؟ که مثلا «لایک خور»شان بالا برود؟ گیریم برود، بعدش چه می‌شود؟


دنبال «تریبون» هستند؟ پس تریبون مجلس چیست؟ ایشان اگر می‌خواهند «سلبریتی اینِستا» باشند، چرا مردم را سرکار گذاشته‌اند؟بروند با یکی از همین شرکت‌هایی که برای هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها و .. از فیلیپین و هند و پاکستان «بسته فالوئر» می‌خرند، مذاکره کنند. بروند «مزون عروس» بزنند، «زیورآلات دست‌ساز» بفروشند یا «عکس ماشین مسابقه» و «عکس‌های لو رفته» بگذارند. کرسی نمایندگی مردم را چرا ‌اشغال کرده‌اند؟


وی با انتقاد از اینکه اعضای فراکسیون امید حتی یک طرح برای بهبود وضعیت محرومان و کاهش فقر و اختلاف طبقاتی ارائه نکرده‌اند، می‌افزاید:   اجازه دهید اینطور بپرسم: شما چه تصویری از «مجلس امید» در ذهن دارید؟ تصاویری که در ذهن من مانده اینهاست: نطق «دختر صفدر» درباره سهم خودش، پدر و همسرش از سفره انقلاب ثبت نام شجاعانه رئیس فراکسیون امید در لیست ناطقان میان دستور. دفاع «پدرِ پسرِ ژن خوب» از «پسرِ پدرِ ژن خوب» پشتک وارو و زدنِ فن «آفتاب‌مهتاب» برای گرفتن «عکس سلفی» با یک مقام غربی. دفاع نایب رئیس «آقازاده» از «استعداد آقازادگان» و گل سرسبدشان: «جشن فالوئر» غلامعلی جان. وای بر ما، وای بر شما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    لعنت خدا برشما
  • DK ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    1 0
    وای بر اهل کوفه
  • داوود IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    6 0
    آمار بیکاری، اعتیاد و طلاق داره بیداد میکنه، مشکلات مملکت انقد رو هم رفته شده کلاف تو هم پیچیده و گره خورده، اونوقت آقایون وقتشونو اینجوری میگذرونن تو مجلس، حقوقای میلیونی و امتیازات و امکاناتی که بابت این شغل دارین از بیت المال میگیرین بلا بشه به جونتون انشالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس