کد خبر 774331
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
زندانیان بحرین

علمای بحرین در ششمین روز از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی این کشور تأکید کردند که پایداری و جانفشانی‌های زندانیان سیاسی را ارج می‌نهند و از مردم خواستند روز جمعه روزه بگیرند.

 به گزارش مشرق، علمای بحرین در ششمین روز از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و انقلابی این کشور با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از جانفشانی زندانیان در وفاداری به دین و کشور، اعمال دستگاه های سرکوبگر از جمله دستگاه امنیتی ملی بحرین را محکوم کرده و از مجامع بین المللی خواستند تا از این جنایات پرده بردارند و همچنین از مردم بحرین دعوت کردند تا به نشانه همراهی با زندانیان و استمداد از خداوند متعال روز جمعه را روزه بگیرند. 

در این بیانیه خطاب به زنان و مردان انقلابی در بند آمده است: صبر، پایداری، استقامت و اخلاص و جانفشانیتان را  در زندان نسبت به کرامت وطن، عزت سلب شده و دینمان که در محاصره قرار گرفته است، علیرغم سرکوب رسمی، بزرگ می داریم.

همچنین علمای بحرین با تاکید بر اینکه زندانیان در راه تحمل این مشقت ها تنها نیستند آورده اند: تمام ملت زن و مرد، کوچک و بزرگ، جوان و کودک و علما با شما هستند که اینان عاشق روح های مومن شمایند که جز در برابر خداوند سر تعظیم فرود نمی آورند. تمام تلاشهای جلادان شما و در راس آنها دستگاه امنیت ملی شکست خواهد خورد و مکرشان دیر یا زود به خودشان باز خواهد گشت و در برابر پایداری شما که ثابت کرده است معنای بازگشت و تسلیم شدن را نمیداند، خرد خواهند شد.

در ادامه این بیانیه علمای بحرین با اشاره ضمنی به گزارش مراکز حقوقی تحت عنوان "اتاقهای مرگ" در خصوص جنایات دستگاه امنیت ملی بحرین اعلام کرده اند: 
ما در اینجا تجاوزات دستگاه های سرکوبگر را که اسرا و زندانیان ما را به اعتصاب غذا کشاندند محکوم نموده و از مجامع بین المللی خواستاریم تا از جرایم مسئولین زندانها در تعامل با زندانیان سیاسی و آنچه در "اتاقهای مرگ" توسط دستگاه امنیت ملی در جریان است پرده بردارند.

در پایان این بیانیه علمای بحرین از ملت وفادار بحرین خواستند تا با استمداد از خداوند متعال به یاری زندانیان دربند ظلم تا تحقق مطالباتشان بیفزایند و روز جمعه‌ی پیش رو را به نشانه همراهی با آنان و طلب یاری از خداوند روز بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس