کد خبر 773030
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
بیژن مقانلو

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو هنوز از افرادی که باعث ناکامی این تیم در المپیک 2016 شدند گله مند است.

به گزارش مشرق، بیژن مقانلو با اشاره به این که عدم انسجام تیمی، تکواندوی ایران را در آستانه بازی‌های المپیک به حاشیه برد، اظهار داشت: افرادی که با بیژن مقانلو مشکل داشتند نباید با احساسات یک ملت بازی می‌کردند. من از عوامل تخریب تیمم نمی‌گذرم و نمی‌توانم نامردی برخی‌ها را فراموش کنم.

وی افزود: آقایان خیلی خوب نقش بازی کردند و من هم گول سادگی‌ام را خوردم. به هر حال سرمربی موظف است به مجموعه‌اش اطمینان کند و من هم این کار را انجام دادم!

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: افرادی که دوست نداشتند موفقیت تکواندوی ایران در المپیک را ببینند به دو دسته تقسیم می‌شدند. افرادی که با بیژن مقانلو مشکل داشتند و کسانی که تحت تاثیر این آدمها قرار گرفتند.

مقانلو در ادامه گفت: ما تا پیش از المپیک چه نتایجی کسب کرده بودیم؟ فکر نمی‌کنم افتخاری مانده بود که تیم من کسب نکرده باشد. بدون تردید اگر تیم ما در المپیک هم موفق می‌شد خیلی از افراد مدعی برای همیشه فراموش می‌شدند و طبیعی بود که این افراد در کار من مشکل ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم مشکل بازیکنان و سرمربی هرچه زودتر حل شود، تصریح کرد: فعلا مسئولیت تیم ملی با شخص دیگری است و من نمی‌خواهم در این خصوص اظهار نظر کنم. ترجیح می‌دهم در این برهه زمانی کنار بایستم و هنرنمایی دوستان را تماشا کنم!

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس