کد خبر 771016
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
پولادگر

رئیس فدراسیون تکواندو ایران در حاشیه مراسم روز جهانی تکواندو با دکتر چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا برای شرکت در مراسم روز جهانی تکواندو عازم کره جنوبی شده است.


رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در حاشیه مراسم روز جهانی تکواندو با دکتر چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار و هدیه ویژه فدراسیون تکواندو کشورمان را که به مناسبت همین روز تهیه شده بود به رییس فدراسیون جهانی تکواندو اهدا کرد.

پولادگر همچنین در ادامه این سفر با "سئُنگ ته کیم" رییس بنیاد گسترش و ارتقاء تکواندو(TPF) در مرکز "تکواندو وان" دیدار و گفت‌وگو کرد.

این مراسم از روز شنبه (11شهریورماه) به مدت 3 روز در کره‌جنوبی برگزار و تیم نمایش 8 کشور جهان از جمله ایران نیز در این مراسم حضور داشته و به اجرای برنامه پرداختند.

این جشنواره با اجرای مراسم "کنسرت صلح" در شهر "سئول" کار خود را آغاز می‌کند. روز دوم با اجرای "رژه صلح جهانی"، "مسابقه نمایشی تکواندو" و "رقابت تیمی" پیگیری می‌شود و با برگزاری مراسم "جشن روز تکواندو" در روز پایانی و در مرکز "تکواندو وان" شهر "موجو" خاتمه یافت.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس