کد خبر 770977
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
فریبرز عسگری

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی گفت: همیشه به جوانان تکواندو ایران اعتماد داشته و دارم و میل به خواستم و یادگیری به موفقیت ما کمک می‌کند.

به گزارش مشرق، فریبرز عسگری در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو در آستانه مسابقات هنرهای رزمی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تیم ملی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنان تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذارند. متأسفانه تنها بدشانسی ما مصدومیت احمد محمدی و عمل جراحی آپاندیس او بود که باعث شد توانایی همراهی تیم ملی در ترکمنستان را نداشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: چند روزی است که وارد فاز سرعت شدیم و روزبه‌روز شرایط بدنی بچه‌ها در حال بهتر شدن است و دیگر سنگینی بدنی بچه‌ها که در مرحله قبل وجود داشت از بین رفته است. در مجموع از شرایط تیم راضی هستم و امیدوارم تا زمان آغاز مسابقات به شرایط بهتری نیز دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این پرسش که قصد اضافه کردن بازیکنی از تیم ملی دانشجویان را به تیم ملی دارد، گفت: با توجه به شرایطی که در مسابقات ازبکستان داشتیم احساس کردم که در وزن دوم نیاز به بازنگری داریم و برهمین اساس هادی تیران‌ ولی‌پور را به این وزن دعوت کردیم. البته این دعوت به معنی این نیست که حتماً نفر منتخب ما در وزن دوم مسابقات آسیایی خواهد بود. قرار است امروز (سه‌شنبه) یک رقابت انتخابی میان تیران ولی‌پور  و صابر دهقانی با هوگوی الکترونیکی داشته باشیم و نفر برتر برای این وزن انتخاب شود.

عسگری در پاسخ به این پرسش که چقدر به حضور این بازیکنان در تیم اصلی ایران امیدوار است، بیان کرد: به شخصه این اتفاق از هدف‌گذاری‌های من برای هدایت این تیم بود. درست است که مسابقات هنرهای رزمی و کسب سکوی قهرمانی این مسابقات یکی از اهداف اصلی من بوده، اما هدف بلند مدتم با توجه به میانگین سنی 21 سال این تیم و تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی، تزریق بازیکن به تیم ملی است. امیدوارم این بازیکنان با حضور در تیم ملی روزهای خوبی را رقم بزنند و در کنار بازیکنان با تجربه پخته‌تر شوند.

وی در خصوص سطح مسابقات هنرهای رزمی آسیا گفت: با توجه به اینکه تمام تیم‌های خوب آسیا در این مسابقات حاضر هستند و هر تیمی نیز می‌تواند در هر وزن دو نماینده داشته باشد، قطعاً سطح مسابقات بسیار بالا خواهد بود. در کنار این مسئله قرار است برای اولین بار در این مسابقات کشورهای منطقه اقیانوسیه نیز حضور داشته باشند که قطعاً این مسئله نیز سطح مسابقات را بالاتر خواهد برد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی در خصوص شانس موفقیت این تیم خاطر نشان کرد: همیشه به تکواندوی ایران و جوانان آن اعتماد داشته و دارم. جوانان تیم هنرهای رزمی نیز فوق‌العاده خوب و پرتلاش بوده و با انگیزه در حال تمرین هستند. مهم‌ترین مسئله در تیم ما نظم و انضباط است و میل به خواستن و یادگیری که روزبه‌روز به بهتر شدن و موفقیت ما کمک می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس