تکواندو

تیم ملی تکواندو ایران با چهار ورزشکار برای حضور در مرحله دوم از رقابتهای گرندپری دوشنبه آینده تهران را به مقصد مراکش ترک می کند.

به گزارش مشرق، این دوره از رقابتها با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۶ کشور از ۳۱ شهریورماه به میزبانی مراکش در رباط آغاز خواهد شد. تیم ملی کشورمان با ترکیب محمد کاظمی و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در این دوره از رقابتها شرکت می کند. 

بر اساس برنامه اعلام شده ۳۱ شهریورماه در روز نخست این رقابتها سجاد مردانی در وزن ۸۰- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می رود. شنبه اول مهرماه در روز دوم فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم به روی «شی هاپ چانگ» می روند و یکشنبه دوم مهرماه در روز سوم و پایانی هم میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم مبارزات خود را آغاز می کند. 

این رقابتها از سری مسابقات G۴  می باشد که به نفرات اول علاوه بر مدال طلا و ۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی، ۴۰ امتیاز، به نفرات دوم علاوه بر  مدال نقره و ۳۰۰۰ دلار جایزه نقدی ۲۴ امتیاز و به دو تکواندوکار سوم مشترک علاوه بر مدال برنز، ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی و ۱۴/۴ امتیاز در رنکنیگ المپیکی تعلق خواهد گرفت. 

تیم ملی تکواندو ایران در مرحله اول رقابتهای گرندپری که طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه در روسیه برگزار شد با سه تکواندوکار موفق به کسب تنها یک نشان برنز شد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس