انتشارات نارگل - بهمن نیا - کراپ‌شده

علی‌اصغر بهمن‌نیا با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به تبلیغات نیاز دارد، گفت: مسئولین هزینه ارائه بُن به مخاطبین را صرف تبلیغات کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «علی‌اصغر بهمن‌نیا» مدیر انتشارات نارگل با اشاره به برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به دلیل تخصصی بودن و نداشتن بخش کودک و کتاب‌های کمک آموزشی محدودیت‌های خاصی دارد که باید برای رونق بخشیدن به آن تبلیغات گسترده‌تری صورت گیرد. تعداد کم ناشران این حوزه باعث می‌شود دایره مخاطبین کمتر باشد.

وی گفت: ما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شاهد خرید و فروش بُن‌های کتاب بودیم که نشان می‌داد ارائه بُن راهکار درستی برای ترغیب کردن مخاطب به خرید کتاب نیست و باید شیوه‌های صحیحی برای این کارها جایگزین کنیم. خرید و فروش بُن خلاف مقررات نمایشگاه و جُرم محسوب می‌شود که برخی‌ به راحتی انجام می‌دادند.

مدیر انتشارات نارگل برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مراکز استانی را یک اتفاق مثبت دانست و افزود: تمرکززدایی باعث می‌شود مخاطبین مناطق مختلف کشور فرصتی برای تهیه کتاب‌های مورد علاقه داشته باشند. شاید اگر این اتفاق در تهران باشد کسی که قصد دارد چند جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه کند این امکان برای او فراهم نشود اما وقتی نمایشگاه استانی برگزار می‌شود شرایط و امکان تهیه این کتاب‌ها فراهم خواهد شد.

بهمن نیا ادامه داد: نکته قابل توجه در برگزاری نمایشگاه‌ استانی کتاب دفاع مقدس، مکان مناسب آن است. سال‌های گذشته در برخی از استان‌ها، فضای مناسبی در نظر گرفته نشده بود که علی‌رغم زحمات صورت گرفته استقبال خوبی انجام نشد.

وی اظهار داشت: به نظرم اگر متولیان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هزینه‌هایی را که صرف ارائه بُن به مخاطبین می‌کنند را در بحث تبلیغات نمایشگاه به کار گیرند، نتیجه مطلوب‌تری را شاهد خواهیم بود. ناشران همه ساله در نمایشگاه ملزم به ارائه تخفیف ویژه هستند، در صورتی که با وجود تبلیغات نامناسب، کار به خوبی دیده نمی‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس