امیرحسین انبارداران، مدیر انتشارات مجنون با بیان این‌که همراه با یک ناشر فعال استان قم در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور داشت، گفت: برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به شیوه نمایشگاه کتاب فرانکفورت جذاب‌تر است.

امیرحسین انبارداران، مدیرمسئول انتشارات مجنون به گروه جهاد و مقاومت مشرق گفت: این انتشارات همراه با آثار انتشارات «زمزم هدایت» در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور پیدا کرد.

وی با بیان این‌که در مجموع با 90 عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور داشتیم، درباره تاثیر برگزاری این نمایشگاه‌‌ها به صورت استانی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شاید به نفع ناشرانی که تنها به فکر سود هستند نباشد، اما همواره برای انتشارات مجنون، معرفی آثار حوزه دفاع مقدس اهمیت داشته است و در نمایشگاه‌هایی که برگزار شد، به چنین هدفی رسیده‌ایم.

انبارداران در پاسخ به این سوال که ناشر حوزه دفاع مقدس که سود فروش آثار برایش اهمیت دارد، چگونه می‌تواند بهره مناسبی از این نمایشگاه‌ها ببرد؟ گفت: به دلیل تخصصی بودن کتاب‌های حوزه دفاع مقدس نیاز است که تمهیدی ویژه در برگزاری آن اندیشیده شود.

وی با اشاره به دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که در اصفهان برگزار شده بود، گفت: کوشیدم آثار ناشران قم را گردآوری کنم که برای ناشران سودآور بود. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به شیوه نمایشگاه کتاب فرانکفورت بیشتر می‌تواند موثر باشد و انجمن ناشران دفاع مقدس می‌تواند برای گردآوری آثار ناشران و ارایه این کتاب‌ها در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان‌های مختلف اقدام کند.  

مدیر انتشارات مجنون درباره آثار ویژه‌ای که در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عرضه کرده بود، اظهار کرد: نشر مجنون به دلیل مشکلات پیش آمده در عرصه نشر، کتاب چاپ اولی نداشت اما با آثار شناخته‌شده‌ای چون «دختران خرمشهر» نوشته اختر دهقانی «کابوس ابوغریب» خاطرات زنان و مردان عراقی در زندان ابوغریب، «شکارچی» درباره خلبان شهید خلعتبری و کتاب «سه روایت از چمران» در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور داشت و کوشید مخاطبان را گاه با تخفیف بیش از 40 درصد همراهی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس