کد خبر 772137
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: ما مقابل اکسین روی دو اشتباه باختیم، با احترام به حریف فوتبال خاصی از آنها ندیدم.

به گزارش مشرق، علی دایی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل اکسین و حذف از جام حذفی، گفت: در امروز و مسابقه قبل اسیر اشتباهاتمان شدیم. مقابل تراکتورسازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و گل نمی‌زدیم اما روی دو اشتباه گل خوردیم. ما مقابل اکسین روی دو اشتباه باختیم. با احترام به حریف فوتبال خاصی از آنها ندیدم. دو بازی پشت سر هم است که به شکل بدی توبیخ می‌شویم. قبل از گل دوم یک پنالتی به سود ما رقم خورد که داور از آن گذشت و همان توپ آمد گل شد.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمش راضی بود، اظهار داشت: خیر، وقتی تیمی می بازد نمی‌توان راضی بود باید به بازی سرعت می‌دادیم حریف از همان دقایق ابتدایی به لاک دفاعی رفت و ببینید چند بار آنها روی زمین افتادند. متأسفانه بازیکنان من روش مسابقه با یک تیم دسته اولی را بلد نبودند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه کنار زمین خیلی آرام بود اما سرمربی حریف خیلی تکاپو می‌کرد و به داور اعتراض داشت، تصریح کرد: راجع‌به همکارم صحبت نمی‌کنم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم متأسفانه امروز راه بازی با تیم لیگ یکی را بلد نبودم.

وی در مورد اینکه حذف تیم‌های بزرگ از جذابیت‌های جام حذفی است، گفت: اگر به کل بازی نگاه کنید ما دچار دو سه اشتباه شدیم و حریف به گل رسید.

دایی در رابطه با اینکه وضعیت تیم اکسین را چطور دید، تصریح کرد: به نظرم آنها کار سختی در لیگ یک خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس