کد خبر 770036
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
وحید بنا

کاپیتان سابق تیم ملی جودو بزرگسالان گفت: اگر ملایی امروز در مسابقات جهانی مدال کسب کرده حاصل تلاش سالیان سال زحمت او و مربیان است و اینطور نیست که سعید به خاطر فعالیت در یکسال گذشته مدال برنز را کسب ک

به گزارش مشرق، وحید بنا در مورد کسب مدال سعید ملایی در مسابقات جهانی مجارستان، اظهارداشت: به سعید ملایی به خاطر کسب مدال برنز در مسابقات جهانی تبریک می‌گویم، او برای رسیدن به این مهم خیلی تلاش کرد، ملایی سالیان سال با من هم تیمی بود، اما متأسفانه من به دلیل یکسری مشکلات تیم ملی را رها کردم اما خوشحالم که سعید بالاخره طلسم بی مدالی را بعد از ۱۰ سال شکست و مزد زحماتش را کسب کرد. انشاالله که این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: ملایی به نظرم باید در المپیک ریو نتیجه می‌گرفت، اما متأسفانه به خاطر یکسری اشتباهات او نتوانست در المپیک مدال‌آور باشد. اگر ملایی امروز در مسابقات جهانی مدال کسب کرده حاصل تلاش سالیان سال زحمت او و مربیان است و اینطور نیست که سعید به خاطر فعالیت در یکسال گذشته مدال برنز را کسب کرده است. به جرأت می‌توانم بگویم او بیشتر از همه نفرات تلاش می‌کند و همیشه به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

بنا در مورد حل و فصل شدن سوء تفاهم‌هایی که بین وی و مجید زارعیان سرمربی سابق تیم ملی به وجود آمده بود، گفت: موضوع سوء تفاهمی که بین ما دو نفر بود حل و فصل شد. زارعیان به شهر فساء آمد و یکسری صحبت‌ها و اسناد را ارائه کرد که همه چیز حل و فصل شد. بنده یک مصاحبه‌ای را انجام دادم و مدعی شدم که از بچه‌ها برای اعزام به مسابقات پول می‌گیرند و به مسابقات اعزام می‌کنند، اما زارعیان یکسری پرونده و مدارک در دادگاه ارائه کرد و مشخص شد این پول را فدراسیون گرفته است، این پول نیز از ورزشکاران از سوی فدراسیون به عنوان کمک هزینه سفر گرفته شده است.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در آن مقطع که من عضو تیم ملی بودم مدعی شدم حاضرم تمام هزینه‌های سفر برای کسب سهمیه المپیک را پرداخت کنم، اما آقایان قبول نکردند حالا این سوال برای من به وجود آمده است که چطور از فرد مورد نظر پول سفرهایش را دریافت کرده‌اند؟! یک بازیکن در آن مقطع در وزن ۷۳ کیلوگرم برای اعزام به مسابقات پول پرداخت کرد، متأسفانه این بازیکن نه عضو تیم ملی بود و نه در مسابقات حضور داشت و نه قهرمان کشور بود، او از خانه آمد و راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شد، این یکی از آن مواردی بود که من در مورد آن صحبت کردم. با مدارکی که زارعیان آورد همه چیز حل و فصل شد و برای اثبات صحبت‌هایش مدارکی را به همراه آورد که در پرونده موجود است.

وی در مورد جواد محجوب، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من استعداد جواد محجوب از لحاظ مدال آوری بالاتر از سعید ملایی است، اما محجوب باید روی مسائل روحی و روانی خود کار می‌کرد. او خیلی روحیه حساسی دارد. محجوب نیازمند یک مربی روانشناس است، اما متأسفانه ما در تیم ملی از این امتیاز بهره‌مند نبودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس