کد خبر 776656
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
جعل سند

مردی که متهم است خانه میلیاردی را با جعل سند به فروش رسانده بازداشت شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و گفت خانه میلیاردی پدرش با جعل سند به فروش رفته است. شاکی گفت: خانه پدری‌ام که ۴میلیارد تومان ارزش دارد در حوالی خیابان مطهری است. پدرم سال ۶۸ و مادرم سال ۸۷ فوت کرد.


 من، برادر و خواهرم در خارج از کشور زندگی می‌کنیم تا اینکه تصمیم گرفتیم به ایران بیایم و خانه پدری‌مان را بفروشیم که متوجه شدیم خانه سه سال قبل با جعل سند به فروش رفته است.

پس از طرح شکایت، بررسی‌ها نشان داد خانه میلیاردی در دفترخانه ثبت اسنادی به نام مردی به نام شهریار منتقل شده است که سال قبل در آن دفترخانه حادثه خونینی رخ داده بود که در جریان آن مردی به خاطر اختلاف ملک میلیاردی مرد دیگری را به قتل رسانده بود.

به همین دلیل پرونده خانه میلیاردی هم برای بررسی در اختیار قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی قرار گرفت. بررسی‌های پلیسی نشان داد کلاهبرداران گروه حرفه‌ای هستند که با شناسایی خانه‌های بدون مالک با جعل اسناد و تنظیم قرارداد صلح خانه را به افراد دیگری می‌فروشند.


صبح دیروز شهریار پس از دستگیری به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

وی مدعی شد چند سال قبل خانه را به شیوه صلح خریدم و بابت آن ۱۴۵ میلیون تومان پول نقد و یک قطعه زمین در شهرری دادم. متهم به دستور قاضی مدیر روستا برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس