کد خبر 767035
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تیراندازی و قتل

سارق فراری بدون توجه به ایست پلیس با خودروی پراید فرار کرد و در نهایت در بزرگراه شهید همت با شلیک پلیس جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت 17:30 روز گذشته، مأموران کلانتری 137 نصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، خبر مرگ یک سارق را در تعقیب و گریز اعلام کردند که دقایقی بعد سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.


بررسی اولیه درباره این حادثه نشان داد متوفی مرد سی ساله‌ای است که با اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

یکی از مأموران در اظهاراتش به بازپرس گفت: لحظاتی قبل از حادثه با خودروی سمند سازمانی حوالی پل گیشا در حال گشت‌زنی بودیم که متوجه شدیم سه مرد جوان در حال سرقت لوازم یک خودروی پژو 206 هستند، زمانی که به سمتشان رفتیم دو نفر از آنها با پای پیاده فرار کرده و نفر سوم سوار خودروی پرایدی شد و به سرعت فرار کرد.

وی ادامه داد: ما نیز خودروی پراید را تعقیب کرده و به سارق دستور ایست دادیم اما او بدون توجه به دستور ایست، با پراید وارد بزرگراه شیخ فضل‌الله شد، داخل بزرگراه شیخ فضل‌الله دو تیر هوایی شلیک کرده و به راننده پراید هشدار دادیم اما این هشدار بی‌فایده بود و وی با سرعت وارد مسیر غرب بزرگراه شهید همت شد، وی در بزرگراه همت به سرعتش افزود که برای متوقف کردن او دو تیر به سمت خودرو شلیک کردیم و ثانیه‌هایی بعد کنترل پراید از دست سارق خارج شد.

وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: در نهایت پراید پس از تصادف با یک خودروی سمند و گاردیل کنار بزرگراه متوقف شد و زمانیکه بالای سر راننده رفتیم متوجه شدیم یکی از تیرها به پشت وی برخورد کرده است.

پس از این اظهارات، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور داد تا جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یاید همچنین تحقیقات درباره شناسایی همدستان متوفی و رعایت قانون به‌کارگیری از سلاح از سوی مأموران با دستور بازپرس ادامه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    50 5
    پلیس باید برای حفظ امنیت بدون ترس بتونه از سلاحش استفاده کنه واین چیزیه که مردم میخوان .از دستگاه قضا خواهش می کنیم که در اینجور موارد حامی مردم و پلیس باشه.
    • ایرونی ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      4 16
      آخه مگه داعشی بوده بیشعورکه اینجوری خوشحالی آخه کجای دنیا واسه ظبط دزدی آدم میکشن بعدمیگیم پلیس آمریکا...
    • ایرونی ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      0 16
      آخه مگه داعشی بوده بیشعورکه اینجوری خوشحالی آخه کجای دنیا واسه ظبط دزدی آدم میکشن بعدمیگیم پلیس آمریکا...
    • علیرضا ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      3 19
      آقا بخاطر دزدیدن یه ضبط صدهزارتومنی شلیک مستقیم به سارق چه معنایی داره خیلی دیرنیست آنروزی که اینجا هم مثل ینگه دنیا بشه
    • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      9 6
      احسنت ، مامور در این گونه موارد نباید دچار تردید بشه البته تا بشود بایستی احتیاط کرد
    • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      2 0
      پلیس آمریکا در تعقیب و گریز با اتومبیل تا لحظه آخر فراری را تعقیب می کند و حتی با درخواست کمک از پلیس‌های دیگر سعی در سد راه و یا تداوم تعقیب می‌کند. پلیس لحظه‌ای شلیک می‌کند که فراری توقف کرده و ناگهان از اتومبیل خارج و حرکت تهدید آمیز داشته باشد. در ایران برای متوقف کردن اتومبیل تیراندازی می‌کنند! آنهم در وسط معبر عمومی پر تردد!! اگر تیر بجای فراری به مردم اطراف می خورد ..... الان ......
    • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      0 3
      در اینجور مواقع ؟ اگر شما یا یکی از بستگانت در چنین صحنه ای اشتباهی تیر بخورد ، خودت از پلیس حمایت می کنی ؟؟!!! اگر بجای پراید ، تیر به راننده خودروی سمند خورده بود ، شما حمایت می کردی ؟!
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    5 18
    عجب نظر مزخرفي! پليس حق نداره شليك مستقيم كنه مگه اينكه كاملا متوجه خلاف و قاچاق اون فرد باشه
    • سرباز ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      2 0
      بنام خدا اولاً بزودی متوجه خواهید شد که سارق کشته شده، سوابق قبلی هم دارد! در ثانی وقتی شما با چنین سارقانی مواجه میشوید، راحت کارد و قمه زیر گلوت میگذارند و همه چیز را با ایجاد تهدید و رعب می برند! ثالثا موارد موتوریشان که بسیار ناجوانمردانه‌تر اموال مردم را سرقت می‌کنند! رابعاً سارقی که مجرم است و تحت تعقیب، می‌داند اگر گرفتار شود باید نه این سرقت بلکه به همه جرم و جنایت‌هایش اعتراف کند پس تصمیم به فرار می‌گیرد. در حین فرار هم کاملاً حرفه‌ای مانور می‌دهند و وقتی شما هدفتم لاستیک خوردو باشد بعلت ویراژ دادن و دست انداز و پیچ و خم جاده هر اتفاقی ممکن است. نهایتا اینکه پلیس شلیک اخطار می‌دهد و اگر تمکین نشود بویژه در سرقتها ، بنابر وضعیت قرمز عمل میکند. ضمن اینکه با توجه به اقدامات تروریستی اخیر در تهران و کشور و وجود محتمل تیمهای تروریستی مخفی و غیر فعال و خرابکار، پلیس همه احتمالات را منظور و عمل میکند! وقتی مال باخته ای - طلافروشی کریم خان و دیگر نقاط تهران- اسلحه روی مغزش است یا کارد و قمه زیر گلویش، توقع برخورد با سارق شرور، مماشات و قربون صدقه رفتن نیست! من شخصا شاهد بودم که سارق موتور سوار وقتی گیر افتاد سلاح سرد خودش را بیرون آورد ولی فرصت استفاده را مردم ندادند و زمین‌گیر شد! و مأموران سر رسیدند. دلسوزی بر گرگ درنده خو ، فقط ارمغانش مرگ بد است!
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    0 13
    عجب نظر مزخرفي! پليس حق نداره شليك مستقيم كنه مگه اينكه كاملا متوجه خلاف و قاچاق اون فرد باشه
  • حبیب ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    6 0
    این ضبط دزد امروز ضبط دزد بود شاید یه روز قاتل بنیتا کوچولو باشه پس مرگ حقشونه
  • مرتضي ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    5 0
    حق با آقا حبيب است.معمولا اين دزدها سوابق جرم هاي زيادي دارند.دست پليس ها درد نکنه بايد به اين گشت جايزه بدند. امنيت مردم که شوخي نيست چون دزدي ضبط صوت بوده پس بفرما راحت در برو .مچکريم پليس وظيفه شناس و مقتدر.
  • رضا ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    1 0
    به نظر من پلیس باید با اقتدار برخورد کنه و قوه قضا هم پشتیبان اونا باشه .یارو بابا مث گاو سرش رو انداخته پایین هر غلطی دلش میخاد میکنه خیال دارید گوسفند جلوش سر ببرن وگل گردنش بندازن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس