کد خبر 755794
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
قتل

مردی بازنشسته با شلیک گلوله به سرش به کام مرگ رفت.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۳:۵۱ شامگاه پنج‌شنبه پنجم‌مردادماه، زنی وحشت زده با مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد تماس گرفت و گفت شوهرش به طرز مرموزی در خانه‌شان کشته شده‌است.

مأموران پلیس در محل حادثه که طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در حوالی جنت‌آباد‌شمالی بود، با جسد مرد ۷۳ ساله‌ای به نام شاهین روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش جان باخته بود. همچنین مأموران در کنار جسد داخل پذیرایی اسلحه کلت دست‌سازی را کشف کردند که حکایت از آن داشت مرد میانسال با شلیک گلوله از آن کشته شده است.

لحظاتی بعد از اعلام این خبر قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در رأس اکیپی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. همسر مرد فوت شده گفت: همسرم مدتی قبل بازنشسته شد و پس از آن در شرکت دارویی مشغول به کار شد. امروز من و پسرم به خانه یکی از بستگانم رفتیم.

لحظاتی قبل وقتی به خانه برگشتیم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم. خانه پر از خون بود و شوهرم با شلیک گلوله جان باخته بود.

پسر مرد فوت شده هم گفت: من ساعت ۱۴ برای کاری به خانه‌مان آمدم و کسی در خانه نبود، اما وقتی بعد از مهمانی همراه مادرم وارد خانه‌مان شدیم با این صحنه روبه‌رو شدیم.  مأموران در بررسی‌های میدانی دریافتند، شاهین تا ساعت ۱۷ عصر روز حادثه در محل کارش بوده و پس از آن به خانه‌اش آمده است.

همچنین پزشکی قانونی در نخستین معاینات اعلام کرد از مرگ مرد میانسال ۶ تا ۱۲ ساعت گذشته است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن دگر‌کشی یا خودکشی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    1 1
    تورو خدا یکی توضیح بده این همه اسلحه چطور دست مردم رسیده؟از کجا قاچاق میشه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس