گردشگر

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با ورود هر گردشگر به کشور هزار و ۲۰۰ دلار ارز معادل ۳۰ بشکه نفت وارد کشور می شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر از سوی دولت و مجلس کمک شویم می توانیم در بخش صنایع دستی رونق پیدا کنیم، گفت: از آنجا که صنایع دستی و گردشگری با هم مرتبط هستند چنانچه دولت و مجلس کمک کنند می توانیم هم در زمینه صنایع دستی و هم گردشگری رونق خوبی پیدا کنیم.

وی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده از طریق ورود هر گردشگر به کشور هزار و ۲۰۰ دلار ارز که معادل ۳۰ بشکه نفت است وارد کشور می شود که این امر در مساله اشتغال نقش بسزایی خواهد داشت.

مونسان درباره امکان لغو روادید بین ایران و برخی کشورهای دیگر عنوان کرد: با وزارت امور خارجه در حال بحث و رایزنی هستیم تا بعد از تعیین کشورهای هدف در صورت  امکان اقدام به لغو روادید کنیم و یا زمان صدور روادید را کوتاه کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    1 0
    خب ما که نمیخوایم ارز وارد مملکت بشه،ما میخوایم نفتمونو بفروشیم جنس آشغال چینی بخریم و ارز از مملکتمون خارج شه،راستی پول نفت چیکار میشه؟ما نمیخوایم نفت سر سفره ما باشه اما سر سفره خارجی ها هم نباشه
  • احمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 0
    یعنی واقعا مردم ایران هنوز فکر میکنند دولت حسن فریدون ( حیف از نام روحانی ) به فکر حل مشکلات اقتصادی کشور است ؟؟؟ به فکر ارزآوری برای کشور است؟؟؟به فکر صادرات است؟؟؟به فکر گردشگری است؟؟؟به فکر تولید و اشتغال است؟؟؟چرا اینطور فکر میکنید؟؟؟
  • فرج IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    انتصابات سریالی آقای معاون در میراث که فرمودند تیم گرا نیستند.. لطفا بررسی کنید که چندتا از دوستان ایشان الان پست های مهم در میراث گردشگری گرفته اند. یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس