کد خبر 768694
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
رسول خادم

دارنده مدال‌های برنز المپیک و طلای جهان با بیان این که برد و باخت در هر رشته ورزشی وجود دارد گفت: مطمئنا با بررسی‌ و اقدامات درست فدراسیون کشتی بار دیگر کشتی آزاد ایران مانند سابق اوج می‌گیرد.

به گزارش مشرق، علیرضا حیدری درباره اختلافات پیش آمده میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی پس از ناکامی آزادکاران ایران در رقابت‌های جهانی پاریس اظهار کرد: فدراسیون کشتی تمام شرایط لازم را برای تیم‌های ملی فراهم کرد و هر آن چه که در توانش بود برای حمایت از تیم ملی انجام داد. من وام‌دار و حقوق بگیر رسول خادم نیستم اما چون جزو خانواده کشتی هستم واقعیت‌ها را می‌گویم و انتشار برخی مطالب غیرواقع از سوی من توسط برخی‌ها را تکذیب می‌کنم.

او با اشاره به نتایج ضعیف آزادکاران ایران در جهانی پاریس تصریح کرد: تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی هفت گل خورد آیا دنیا برای آن‌ها به آخر رسید؟ کشتی ایران نیز به عنوان قدرت جهانی این‌بار نتوانست انتظارات را برآورده کند. به هر حال در هر رشته ورزشی برد و باخت وجود دارد و نباید همیشه این انتظار از کشتی وجود داشته باشد که تحت هر شرایطی بهترین نتایج را کسب کند.
وی تاکید کرد: فدراسیون کشتی برای انتخاب نفرات تیم ملی در این مسابقات، پای فرآیند انتخابی تیم ملی ایستاد و نفرات برتر این رقابت‌های را به جهانی برد. در هر حال احترام به نتایج مسابقات انتخابی یک اقدام خوب از سوی فدراسیون کشتی بود که ادامه این روند در سال‌های آتی قطعا کمک زیادی را به کشتی ایران خواهد کرد.

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان با اشاره به این که برخی دوستان در موفقیت‌های کشتی کجا بودند؟ افزود: همان طور که گفتم کشتی برد و باخت دارد اما نمی‌دانم چرا دوستان می‌خواهند، یک شکست کشتی را تا این حد بزرگ کنند و هیاهو راه بیندازند آن هم در شرایطی که این رشته موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دلایل نتایج آزادکاران در جهانی باید به دقت بررسی شود و با ریشه‌یابی این عوامل، بهترین و درست‌ترین تصمیمات ممکن که به نفع کشتی ایران باشد از سوی شورای فنی کشتی آزاد گرفته شود. قطعاً کشتی آزاد ایران باز هم اوج می‌گیرد اما این سوال وجود دارد که آقایان مسوول بعد از موفقیت‌ها برای کشتی چه کرده‌اند؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ممی رامیان IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    0 0
    درست که نتایج اسف بار وفاجعه بود اما اگر قرار به رهایت اصل برابری در انتخاب باسیم بعضی اوقات از این دست نتایج را هم داریم بیایید پای کار درست بایستیم تا همه بدانند اگر از فیلتر مسابقه انتخابی رد شدند حتما در تیم ملی هستند بیلیید کمی صبور باشیم مطمئنا اگر راه درست را بریم نتیجه آخدش بسیار شیرین خواهد بود
  • صادق IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    0 0
    اگر بدون انتخابی کشتی گیرا انتخاب میشدن و ما سوم جهان میشدیم همه انتقاد میکردن که سومی با دهمی فرقی نداره چرا بدون انتخابی تیم ملی رو فرستادید،البته چند نفر بی غیرت کشتی گرفتن به نظرم باید واسه همیشه از تیم ملی خط بخورن،منطقی ترین کار اینه که تو وزنایی که کشتی گیر شاخص نداریم و احتمال مدال گرفتن کمه انتخابی برگزار بشه نه تو همه اوزان
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    1 0
    حرف حسابو باید از آدم حسابی شنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس