کشتی آزاد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: شنیده‌ایم وزارت ورزش و جوانان به دنبال گرفتن درصد از حامی مالی کشتی است، اما خادم زیر بار نمی‌رود.

به گزارش مشرق، علی بیات درباره جلسه شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هر کجا که لازم باشد پاسخگو خواهیم بود تیم نتایج دلخواه را به دست نیاورد؛ نمی‌گوییم تیم جوانی عازم مسابقات کردیم، اما چهار کشتی‌گیر ما در میادین مهم شرکت نکرده بودند و ۳ قهرمان المپیک ما در این مسابقات حضور نداشتند.

وی ادامه داد: محمدی در انتخابی المپیک هم خوب بود و امسال نمی‌توانستیم به او میدان ندهیم. از سوی دیگر عدم حضور خادم در کنار تشک با توجه به ارتباطی که با کشتی‌گیران داشت باعث شد تا کادر فنی نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. ۵ سال خادم در کنار تشک این کشتی‌گیران را هدایت می‌کرده است و شاید یکی از دلایل باخت کشتی‌گیران ما در لحظه‌های آخر همین موضوع بود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: خوشحالیم که مردم و رسانه‌ها دنبال دلایل ناکامی و شکست کشتی هستند؛ کشتی با فرهنگ جامعه آمیخته است ما هم از مسئولین توقع داریم، اما هیچ ترتیب اثری ندادند. وزیر ورزش به اردوی تیم ملی آمد و از او تشکر می‌کنیم و قول داد اهمیت بیشتری به کشتی دهد. مطمئنم با توجه به علاقه‌ای که سلطانی‌فر به کشتی دارد حمایت بهتری برای موفقیت در المپیک خواهد داشت.

بیات درباره احتمال تغییرات در ادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خودمان پیش‌بینی این شکست را می‌کردیم؛ هر چند در یکی - دو و زن بد آوردیم. نیازمند تغییرات ۴۰ تا ۵۰ درصدی در کادر فنی هستیم. از سوی دیگر باید دست به جوان‌گرایی بزنیم و کشتی‌گیرانی که امتحانشان را پس داده‌اند و نمی‌توانند در المپیک کمک کنند کنار بگذاریم. امیدوارم با کمک مردم و مسئولین این نتایج را جبران کنیم. این شکست زنگ خطر و تلنگری برای حضور موفق در المپیک توکیو بود.

وی درباره کم تجریگی کشتی‌گیرانمان در مسابقات جهانی گفت: دوست داشتیم نفراتی که انتخاب شدند در چند تورنمنت سنگین پیش از مسابقات جهانی شرکت کنند، اما زمان اجازه نداد. هرچند تلاشمان این است که این تیم را در المپیک ۲۰۲۰ به موفقیت برسانیم. از سلطانی‌فر خواهش می‌کنم به ما و خادم انتقاد اعتماد کند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد درباره صحبت داورزنی مبنی بر بودجه فدراسیون کشتی گفت: هزینه‌هایی که فدراسیون کشتی دارد و تعداد مسابقاتش از فدراسیون‌های دیگر بیش‌تر است. ما با زحمت خودمان اسپانسر گرفته‌ایم، اما شنیده‌ایم که وزارت ورزش به دنبال گرفتن درصد از فدراسیون کشتی است، اما خادم زیر بار این موضوع نمی‌رود. اسپانسر ما کشتی را دوست دارد و یار وفادار ما بوده است، اما وزارت ورزش درصد می‌خواهد. نمی‌دانم وزیر در جریان این موضوع است یا نه!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس