قالیباف

۲۰۷ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از زحمات شهردار سابق تهران در طول ۱۲ سال گذشته تقدیر کردند.

به گزارش مشرق، محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 7 شهریور) پارلمان نامه 207 نماینده مجلس در حمایت از محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران را قرائت کرد.

وی افزود: 207 نماینده مجلس در تقدیرنامه‌ای از مدیریت آقای قالیباف و زحمات وی در طول 12 سال مدیریت شهری تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران و مدیریت وی بر دبیرخانه کلانشهرهای ایران تقدیر کردند.

در متن این نامه آمده است: با همکاری شما و همکارانتان چهره شهر تهران به عنوان یک شهر زیبا، پیشرفته و قابل افتخار در داخل و خارج از کشور تثبیت شد و بارها مورد تایید شهروندان ما قرار گرفت و جنابعالی با تعامل گسترده و همت مجدانه در تعامل با نهاد قانونگذاری کشور تاثیر بسزایی در تغییر ماهوی ارتباط مدیریت شهری با مجلس داشتید.

در پایان از خداوند متعال برای ایشان تداوم عزت و موفقیت و توفیق خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    0 0
    اون موقع که باید حمایت میکردند هیچ کدام حاضر نشدند حتی زبانی از دکتر قالیباف حمایت کنند ، نه تنها نمایندگان بلکه هیچ حزبی از ایشون دفاع نکرد و حامی ایشون نبودند ، حالا که دیگه ایشون رفته همه زبون باز کردند چون میدونن که دیگه تاثیری نداره، ایشون دیگه رفت شما هم با خیال راحت بچسبین به صندلی هاتون تا دولت ازتون نگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس