کد خبر 768587
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
هاشمی تشکری

جعفر تشکری‌هاشمی معاون 12 ساله شهرداری تهران در زمان محمد باقر قالیباف از شهرداری تهران استعفا داد.

به گزارش مشرق، جعفر تشکری‌هاشمی در خصوص استعفایش از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: قطعاً وقتی مدیر جدیدی وارد مجموعه می‌شود حق دارد افراد مورد نظر و علاقه خود را استفاده کند.

وی ادامه داد: ادب سازمانی حکم می‌کند برای آنکه دوستان راحت‌تر کار خود را انجام دهند ما استعفا دهیم و بنده در اولین روز حضور آقای نجفی (چهارم شهریور) استعفا دادم.

به گفته معاون شهردار تهران بنده استعفای خود را تقدیم کرده‌ام و نمی‌خواهم فضای رسانه‌ای و یا جنجال‌هایی پیش بیاید چرا که هدف ما آرامش است و می‌خواهیم کارها به خوبی پیش رود.

تشکری‌هاشمی همچنین برای نجفی شهردار جدید تهران آرزوی موفقیت در کارها کرد و گفت: هر جا نیاز داشته باشند ما به آنها کمک خواهیم کرد و هیچ دریغی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    3 6
    اونقدر دارند این معاونان دکتر قالیباف رو اذیت میکنند که خودشون استعفا بدن ، واقعا جای تاسف داره هنوز نیومده دارین همه چی رو به هم میریزین ، فکر نمیکنم حتی به نیروهای خدماتی شهرداری و رفتگر ها هم رحم کنید . لابد به جرم اینکه حقوقشون رو از قالیباف میگرفتند. شب دراز است و قلندر بیدار . ببینیم بعد از چند سال رتبه تون تو شهرداری های دنیا چندم میشه! ما منتظریم زود باشین
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    5 6
    چطور يك فرد دوازده ساله معاون بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس