کد خبر 767360
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
پرچم آلمان و ترکیه

نشریه آلمانی از کشف یک مورد ناشناخته دستگیری یک تبعه آلمانی در ترکیه که حدود پنج ماه پیش رخ داده خبر داده و آن را عاملی برای بروز خشم دیپلماتیک مجدد بین آنکارا-برلین دانست.

 به گزارش مشرق به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، یک مورد ناشناخته دستگیری یک شهروند آلمانی در ترکیه بار دیگر به عامل خشم دیپلماتیک بین آلمان و ترکیه تبدیل شده است.

نشریه بیلد آلمان با استناد به محافل دیپلماتیک نوشت که تبعه آلمانی دستگیر شده در ترکیه یک مرد 55 ساله است که حدود پنج ماه پیش توسط سازمان‌های امنیتی ترکیه دستگیر شده است. این تبعه آلمانی در حال سفر به بیت المقدس بوده است.

به نوشته نشریه بیلد آلمان، این تبعه آلمانی حدود پنج ماه پیش توسط پلیس ترکیه دستگیر شده است. دیپلمات‌های آلمانی تازه هفته‌ها بعد از دستگیری وی توانستند با وی ارتباط برقرار کنند.

به گفته دیپلمات ها وزارت امور خارجه و سفارت در آنکارا  در ارتباط تنگاتنگ با مقامات ترکیه در این باره هستند. این مسئله که چه اتهامی به این تبعه آلمانی دستگیر شده در ترکیه وارد شده و به چه دلیل وی مدت پنج ماه است که در بازداشت به سر می برد هنوز مشخص نیست. وزارت امور خارجه ترکیه و سفارت آنکارا در برلین تا به حال در این باره سکوت کرده اند.

مسئله دستگیری اتباع آلمانی در ترکیه از مسائل مورد مناقشه بین دو کشور است و اخیرا هم دستگیری یک نویسنده آلمانی در اسپانیا با پی گیری های ترکیه جنگ لفظی شدیدی را بین مقامات دو کشور به راه انداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    3 4
    ترکیه همیشه با یک سری از کشورها تنش داره. وقتی میخواد با روسیه و ایران همکاری کنه با غربیها تنش داره و وقتی رو به غربیها میچرخه با ایران و روسیه و ... تنش داره. کلا کشور قابل اعتمادی نیست و به نظر خودشون هم اینو قبول دارن.
    • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      5 2
      آره ترکیه همیشه ترکیه هست زیر بیرق هیچ کشوری نرفته و نمیره چه روس باشه چه غرب با همه دوسته و اگر خلافی انجام دهند دشمنه
    • ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      1 5
      اتفاقا طورچیه همیشه زیر بیرقها و کنار دیگهای پلو کشورهای قوی مشغول گداییه! یک روز آمریکا و یک روز اسرائیل! الان هم که مشغول دریوزگی از روسیه است
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      4 1
      قطعا خودت هم واقفی که ترکیه چطور هواپیمای جنگی روسیه رو پودرش کرد الانم با آمریکا و آلمان سرشاخ شده یعنی دوست برای ترکیه صداقته غیر از اون مشت ترکیه خواهد بود
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      0 4
      بوزگورد جان! قطعا میدونی بعد اینکه طورچیه اون هواپیما رو زد عردوغان چند بار اظهار شکر خوری کرد و گفت غلط کردیم !اشتباه کردیم! ضمنا قلاده طورچیه دست آمریکاست، طورچیه هیچ وقت با اربابش درنمی افته یعنی در این حد نیست که در بیفته
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      0 4
      طورچیه عین یک موش ترسوست! به محض اینکه بترسه میره تو سوراخ موش! هواپیمای روسها رو اشتباهی زد و تا الان هزار بار گفته اشتباه شد! اظهار غلط کردن و شکر خوری کرده! همین نشون میده سران طورچیه چه بزدل هایی هستن! فقط موندم نوچه هاشون چرا اینقدر بر سر نفهمیدن لجوج هستن!
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    0 3
    یعنی الان ترکیه با امریکا سرشاخه????خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس