ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا برای جلوگیری از تعطیلی احتمالی دولت، نشستی را با رهبران سنا و مجلس نمایندگان برگزار کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سعی می کند تا پس از بازگشت نمایندگان سنا و کنگره از تعطیلات، نشستی را با رهبران سنا و مجلس نمایندگان برگزار کند تا مانع از تعطیلی دولت آمریکا شود.

بر اساس این گزارش پلیتیکو روز پنجشنبه اعلام کرد: ترامپ در تلاش است تا نشستی را با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا، پل رایان رئیس مجلس نمایندگان و نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و چاک شومر رهبر اقلیت سنا برگزار کند.

لایحه هزینه ها باید طی هفته های آینده تصویب شود و در غیر این صورت دولت فدرال از اول اکتبر تعطیل خواهد شد. کنگره سعی می کند تا سقف بدهی های دولت آمریکا را افزایش دهد.

ترامپ روز سه شنبه در سحنانی در فینیکس تاکید کرد که از بسته هزینه ها که منابع مالی مربوط به ساخت دیوار مرزی با مکزیک را حذف می کند، حمایت نخواهد کرد.

ترامپ گفت: باور کنید، اگر مجبور به تعطیلی دولت شویم، دیوار مرزی را احداث خواهیم کرد.

ترامپ روز پنجشنبه نیز با انتشار توئیتی از عملکرد جمهوریخواهان کنگره و سنا در روند افزایش سقف بدهی دولت آمریکا به شدت انتقاد کرده است.

نمایندگان سنا و کنگره قرار است 5 سپتامبر از تعطیلات تابستانی برگردند. بررسی اصلاخات مالیاتی و سقف بدهی های دولت آمریکا مهمترین موضوعاتی خواهد بود که پس از بازگشت نمایندگان از تعطیلات، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه در سخنانی گفت: ترامپ از عملکرد کنگره در عدم لغو اوباماکر ناامید شده است ولی حاضر است به محض پایان یافتن تعطیلات، با رهبران کنگره و سنا همکاری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس