کد خبر 772654
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
 ترامپ

یکی از مشاوران ترامپ می‌گوید رئیس جمهوری آمریکا نهایتا از میزان نفرت مردم این کشور از اقداماتش آگاه شد.

 به گزارش مشرق به نقل از بیزینس اینسایدر، یکی ازمشاوران ترامپ در سخنانی گفته است که وی پس از هفت ماه تصدی منصب ریاست جمهوری، نهایتا متوجه شد که مردم تا چه حد از او متنفرند.

به نوشته بیزینس اینسایدر، تصمیم این هفته ترامپ برای همکاری با نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا، می‌تواند نشانه استقبال ترامپ از پیگیری یک راهبرد متقاوت پس از کاهش محبوبیت وی طی هفت ماهه اخیر باشد.

اوایل هفته گذشته بود که ترامپ با همراهی دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای تأمین مالی کمک به آسیب‌دیدگان گردباد هاروی، سقف بدهی ملی را برای مدت سه ماه افزایش یافت. این موضوع موجب اختلاف ترامپ با رهبران هم‌حزبی‌اش در کنگره شد که خواهان تمدید بیشتر سقف بدهی ملی بودند.

در همین ارتباط، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تمدید سه ماهه را «مسخره» توصیف کرد و گفت که دموکرات‌ها تلاش دارند تا با گفتن این سخن که خواهان کمک به آسیب‌دیدگان گردباد هاروی هستند،  «سیاسی‌بازی» می‌کنند.

به گفته یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا، توافق ترامپ با دموکرات‌ها به این علت بود که «وی خواهان یک چیز محبوب بود». ترامپ که شخصا به تمرکز بر شیوه‌ای که در رسانه‌ها به تصویر کشیده می‌شود، شهره است، از تعریف و تمجیدی که در برنامه «مورنینگ جو» از وی شد، بهره‌مند شد.

این در حالی است که ترامپ طی ماه‌های اخیر از رهبران حزب جمهوری‌خواه در پی تلاش‌های نادرست‌شان در اصلاح قانون خدمات بهداشت و درمان خسته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس