کد خبر 766316
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه یکی از اولویت های دولت پیگیری و اتمام پروژه های نیمه تمام است، گفت: معوقات بازنشستگان به میزان ٣٤٠ میلیارد تومان پرداخت شد.

به گزارش مشرق، حمدباقر نوبخت صبح پنج شنبه در مراسم آغاز هفته دولت که با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه یک سازمانی است که باید در انجام برنامه های خود دارای یک راهبرد باشد.

وی با بیان اینکه تأمین بودجه در راستای پیشرفت کشور یکی از اولویت های این سازمان است، افزود: با توجه به قیمت ۴۷ دلاری نفت منابع کشور از ۲۵۰ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیادر دلار کاهش یافته است.رئیس سازمان برنامه و بودجه به پرداخت معوقات بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت: روز گذشته ۳۴۰ میلیارد تومان معوقات بازنشستگان به آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به همزمانی آغاز به کار دولت دوازهم با هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده در هیأت دولت، استان ها هفته دولت امسال شاهد حضور برخی از وزرا هستند.نوبخت در ادامه پیگیری طرح ها و پروژه ها را یکی از اولویت های اصلی دولت گذشته و دولت دوازدهم عنوان و تصریح کرد: پروژه راه آهن شمال یکی از این پروژه ها بوده که در مراحل پایانی کار خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه حفاظت و حراست از کشور و نظام مقدس اسلامی یکی از مهم ترین وظایف همه مسئولان است، یادآورشد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همانند شهید حججی ها بوده که باید یاد و نام آنها زنده و گرامیداشته شود.

گفتنی است امسال در هفته دولت یک هزار و ۱۷۴ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، تولیدی، صنعتی، خدماتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس