کد خبر 766185
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
آیت الله نوری همدانی نمایه

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید از خدمات دولت آگاه باشند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی این خدمات است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار استاندار قم با وی که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، در سخنانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای پیگیری طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد.

این مرجع تقلید استفاده صحیح از منابع طبیعی برای توسعه کشور و استان را خواستار شد و تاکید کرد: باید از همه امکانات موجود در این راستا بهره گرفته شود.

آیت‌الله نوری همدانی با توجه به در پیش بودن هفته دولت، ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم در این هفته را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: آگاهی مردم نسبت به این خدمات موجب اعتماد به نظام و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد شد.

استاندار قم نیز با تسلیت شهادت امام محمدتقی(ع)، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان قم ارائه نمود و به تشریح برنامه‌های هفته دولت پرداخت.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین مسئولان استان اضافه کرد: پرداخت بدهی 7000 میلیارد ریالی دولت به شهرداری و نیز حل مشکل فرودگاه قم نتیجه ی این تعامل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    1 7
    دستت درد نکنه گل گفتی و گل گفتی کاشکی زودتر می گفتی .بانکها که گوش نکردن ربای زیادی از ما گرفتن دیگه مثل اینکه کسی برای کسی تره خرد نمی کند.
  • علی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 10
    حاج اقا دولت خودش نمی دونه در این ۴ سال چه خدمتی کرده اگر شما می دونید بفرمائید اما اگر منظور از خدمت خیانت است برجام برای هفت پشت ملت کافیست ...
  • اکبر ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 7
    هر خدمتی کردن معرفی شده حاج اقا اگه خدماتشون درست حسابی بود وضع مملکت این نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس