تیموریان

گل هافبک پیشین استقلال به نماینده تایلند در سال ۲۰۱۳ یکی از برترین گل‌های تاریخ مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه شروع مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017، 8 گل برتر تاریخ این مرحله از رقابت‌ها را معرفی کرد که بر این اساس گل آندرانیک تیموریان به بوریرام یونایتد در بین برترین گل‌های تاریخ مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

AFC با اشاره به گل تیموریان در بازی استقلال برابر بوریرام یونایتد تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2013 نوشت: تیموریان پس از بازی در لیگ‌های انگلیس و قطر، به استقلال بازگشت و این تیم را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2013 سوق داد.

در بازی برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جدال تیم‌های استقلال برابر بوریرام تا وقت‌های اضافه بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه آندرانیک تیموریان توپ را در فاصله 40 متری از دروازه بوریرام دریافت کرد و با رد کردن توپ از بین پاهای بازیکن حریف، از همان فاصله یک شوت غیرقابل مهار را روانه دروازه نماینده تایلند کرد که توپ به قسمت بالای تور دروازه چسبید و استقلال را به پیروزی 2 بر یک در این بازی و برتری 3 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت رساند.

در فیلم زیر این گل را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس