کد خبر 762818
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
محمد‌رضا رضایی‌کوچی

نماینده جهرم با بیان اینکه وزارت ارتباطات خدمات‌دهی بی‌نظیری در جامعه دارد و همه اقشار جامعه از این خدمات استفاده می‌کنند، گفت: سکاندار وزارت ارتباطات باید تسلط کاملی بر شرایط وزارتخانه داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بنده آشنایی دقیقی نسبت به تک‌تک اعضای خانواده آقای جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات دارم. 

وی افزود: وزارت ارتباطات یکی از وزارتخانه‌های بسیار مهم و زیربنایی کشور است و خدمات‌دهی آن در جامعه بی‌نظیر است و همه افراد جامعه نیز از این خدمات استفاده می‌کنند، فلذا سکان‌دار این وزارتخانه باید تسلط کافی بر شرایط وزارت ارتباطات داشته باشد. 

رضایی‌کوچی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای جهرمی فرزند یک کارگر بوده که برای رسیدن به مدارج بالا با تکیه بر تلاش خود به این جایگاه رسیده است و آقازاده نبوده است، همین امر از وی شخصیتی انقلابی، ارزشی و متدین ساخته و او را تبدیل به مدیری توانمند کرده است. 

نماینده جهرم در مجلس یادآور شد: آقای جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات از ظرفیت بالای کسب و کار در حوزه ارتباطات سهم بالایی دارند که در کسب موفقیت‌های او تأثیر بسزایی داشته است، وزیر پیشنهادی ارتباطات از نظر علمی جزو نخبگان کشوری هستند، کسب عنوان مقاله برتر در کنفرانس بین‌المللی برق ایران از دیگر افتخارات این جوان کشور ماست. ارتباط آقای جهرمی با جوانان فعال در این حوزه موجب توانمند شدن بیشتر وی شده است. یکی از افتخارات آقای جهرمی این است که همواره در حوزه‌هایی که کار کردند سالم و پاک‌دست بودند. 

رضایی‌کوچی تصریح کرد: درک زندگی اقشار دردکشیده و کمتر برخوردار شهرستان‌های کشور از آقای جهرمی شخصیتی با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر ساخته، او زندگی مستضعفین جامعه را لمس کرده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ده برابر شدن شاخص‌های توسعه‌ای و ارتقای ظرفیت شبکه‌های کشور و همچنین ارتقای ظرفیت اینترنت در کشور از جمله دستاوردهای سه ساله آذری‌جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات در شرکت ارتباطات زیرساخت است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس