کد خبر 761003
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
محمدرضا عارف نمایه

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت کسانی از درون جبهه اصلاحات می‌خواهند گفتمان اصلاحات را از بین ببرند.

به گزارش مشرق، «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

محمدرضا عارف در نشست «سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی» گفت: امروز در دو کنگره حضور داشتم و بنا داشتم در جلسه اول در جمع کمی گلایه‌های تند را مطرح کنم که خوشبختانه زمان کوتاه بود و همه مسائل مطرح نشد چراکه بعضا شاهد سوءاستفاده از این انتقادات درون گفتمانی هستیم.


او به برخی مخاطرات جدید پیش روی جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: اگر در گذشته از بیرون جبهه اصلاحات می‌خواستند گفتمان اصلاحات را از بین ببرند الان از درون به دنبال جایگزینی گفتمان اصلاحات هستند.

از این رو یک گفتمان جعلی نمی‌تواند جایگزین گفتمان ریشه‌دار اصلاحات شود. باید به تقویت گفتمان اصلاحات بپردازیم چراکه گفتمان اصلاحات پاسخگوی بسیاری از نیازهاست.


رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه برخی اعضای لیست امید اصلاحات را تا درب مجلس می‌خواستند، گفت: چندی پیش به یکی از دوستان لیست امید در مجلس به صورت خصوصی گلایه کردم و چند روز بعد دیدم که گفته است حضور من در لیست امید فلان شهرستان افتخاری برای این لیست بوده است، مشکلی نیست. ما در انتخابات ۹۸ خود را از این افتخار محروم می‌کنیم، ببینیم باز این افراد رای می‌آورند یا خیر!


یادآور می‌شود برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۹۲ از عارف به عنوان اصلاح‌طلب قلابی و تخریب شده از نهادهای امنیتی یاد کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس