کد خبر 759965
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
فیلم/ جولان دخترهای فشن در خیابان های ایران

برخی افراد با استفاده از امکانات فضای مجازی دست به انتشار عکس‌ها و سوژه های غیر اسلامی و اخلاقی می‌زنند که اخیرا این فعالیت‌ها گسترده شده و به دنیای واقعی سرایت کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ali IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    50 21
    اگر کسی دنبال مد و جنس ایرانی نمیره بخاطر بدی جنس ایرانی است. نه اینکه همه جنس ها بدند اما اکثرا بدند یا اولش خوبند و بعد بد می شوند در اصل تولید کننده ایرانی مفهوم برند و اعتبار را نمی داند و همه تولید کننده ها فکر می کنند مشتری ها جنس خوب را از بد تشخیص نمی دهند در صورتیکه همین گرایش به جنس خارجی وگریز از جنس داخلی نشان تشخیص مشتری است و حتی گرایش به مد خارجی نیز ناشی از همین طرز تفکر ایرانی است.
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      49 28
      خیر. من خیلی ها را می شناسم که با آنکه می دانند جنس ایرانی خوب است باز هم اصرار به خارجی خریدن دارند چون کلاس دارد. جنس خارجی حتی چینی هم باشد اما ایرانی نباشد! هیج ملتی جز ایرانیان در دنیا ضرب المثلی مانند مرغ همسایه غاز است ندارد.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      19 9
      اصلا بحث جنس اینجا مطرح نیست. بحث مدل لباسه. اینا حاضرن بنجلترین جنسو هم بپوشن ولی مطابق مد باشه و پاره پوره باشه
  • دکتر IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    مردم دارن از گرسنگی میمیرن چیمیگی بروبابا
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      اتفاقا درد همین است که این زنان اکثرا از شکم سیرهای بالاشهری هستند.
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      89 16
      درد ملت گرسنگی نبود وگرنه جور دیگری رای می دادند
    • P IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      46 9
      این افراد همسران رئیس روسایهای ادارات هستن میگی نه برو زن.... استانی که هستم را ببین هه
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      66 11
      اره از رای ۲۴ میلیونی به دولت شکم سیرا معلومه
  • حسن IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    41 5
    اخیرا؟! ؟!
    • علوی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      35 18
      چه روزگاری بود،امثال گنجی و مخملباف سر خیابان با چوب به دنبال دختران بدحجاب میافتادن یا امثال سروش و صادق زیباکلام کمیته های فرهنگی ایجاد میکردند،اما حلا همشون شدن حامیان آزادی!!!!!!!!!!!!
    • علی FR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      13 15
      علوی جان، ملاک حال فعلی افراد است...! هرکسی ممکنه یه روزی به راه راست هدایت بشه.
  • سید IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    برخورد قاطع لازم دارد. اگر کار را به دست بر و بچه های بسیج واگذار کنند یک شبه این بساط تعفّن جمع می شود.
    • هادی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      38 52
      کسانی که منفی داده اند واقعا متوجه نیستند این بلای بی حیایی مانند سوراخ در کشتی آخر پیکر را نابود خواهد کرد؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    70 21
    نه تنها مد همه جای کشور رها شده، این کاره نیستید، یه زمانی با بگیر و ببند (تنها کاری که بلدید) کارتونو میبردید جلو ولی دیگه نمیشه
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      36 47
      چرا می شود. با بگیر و ببند مردم را مجبور کردیم کمر بند ایمنی ببندند. منتهی از نظر مقامات واداده اصلاح طلب و روشنفکر قانون هر قدر هم خردمندانه باشد تنها زمانی قانون است که غربیها هم آن را قبلا داشته باشند!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      29 4
      اره همون کمربند ایمنی هم که مثال زدی غربی ها قبلا داشتند برادر.
    • هادی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      9 27
      اتفاقا در اینجا چون بگیر و بنند به فراموشی سپرده شده و مسئولان امنیتی ککشان نمیگزد اینقدر اینها جسور و گستاخ و بی پروا شده اند..
    • هادی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      15 21
      والله والله والله مسئولین انتظامی امنیتی قضایی موظفند با اینها برخورد قاطع کنندو جلوی پیشرفت این سرطان بی حیایی را بگیرند..
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    78 37
    دست دولت تدبیر و امید درد نکنه عجب عزت و آزادی برای ما آورد واقعا خسته نباشید!!!!!!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    38 25
    برخی افراد و مسوولان مهربان هستند و حسن نیت دارند اما اشتباه می کنند و سی سال است که با این نظرات غلط در مورد حجاب کار کشور را به اینجا کشانده اند. آنها خیال کرده اند برای اجرای یک قانون باید همه به فلسفه آن قانون پی ببرند! و تازه دقت نمی کنند که برای مثال همه سیگاریها واز مضرات سیگار باخبرند اما باعث نمی شود که سیکار نکشند. به همین صورت اکثریت قاطع زنان می دانند حجاب چیز خوبی است اما دلشان می خواهد بی حجاب باشند. ولو اینکه می دانند یک روسری چند گرمی خیلی ساده تر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ است. اما راه حل واقعی همه مسائل اجتماعی و اخلاقی و..... زور و اجبار است. اساسا هیچ چیزی به اندازه اجبار در فرهنگسازی موثر نیست. اگر می بینید اروپاییان اینقدر خوب رانندگی می کنند دلیلش کلاس آموزشی نیست بلکه دهها سال سختگیری و جریمه های نجومی است. ما هم اگر روند قاطع سالهای دهه شصت را چند دهه ادامه داده بودیم و چند نسل با حجاب بزرگ می شدند خود به خود این مساله فرهنگ تبدیل می شد. کسی مجبور به رانندگی نیست اما هر کس رانندگی می کند مجبور به اطاعت از قوانین آن است. زندگی در زسایه اسلام هم اجباری نیست اما کسی می خواهد در جامعه اسلامی زندگی کند باید شرایط آن را رعایت کند. حجاب نه تنها در اسلام که در تمام ادیان آسمانی واجب است و بی حجابی فقط مال کفر و بت پرستی یونان و روم باستان و فرثه ضاله بهاییت است.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    15 19
    اشتباه مسوولان و حتی بعضا برخی حزب اللهی های دلسوز اما ساده لوح این است که می گویند وقتی گناهان بزرگی مانند رباخواری و مال حرام در میان مردم هست و حیا و غیرت را از بین می برد برای چه با بی حجابی برخورد کنیم؟ این هم حرف حقی است که از آن اراده باطل شده است. بی شک باید با رباخواری و ورود مال حرام و ژلاتین خوکی و.. به سفره های مردم مبارزه کرد و این جریان فاسد را از سرچشمه مهار کرد اما اولا این مساله ابدا نفی مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقی و خانوادگی و فحشا و بی حجاب ها در سطح شهرها نیست. درست همانطور که تلاش برای ریشه کن کردن کاشت خشخاش هیچ منافاتی با جمع آوری معتادان خیابانی ندارد و هر دو کار به موازات هم لازم است. ثانیا باید دقت کرد که چرا همه سرمایه گذاری دشمن امروز روی مساله فحشا و نابودی خانواده ها و بی حجابی است و چرا هرگز چنین تلاشی را به این شدت روی سایر گناهان ندارد. دلیلش این است که اولا فساو و فحشا و بی حجابی امروز علنی ترین جلوه حرمت شکنی و مبارزه با اجرای قانون خدا است و ثانیا اثر آن آنی و فوری است. اگر اثر مال حرام چند سال و ماه طول می کشد که خود را نشان دهد اما اثر بی حیایی فورا خود را به صورت به لجن کشیدن نسل جوان و افزایش طلاقها و فرزندان طلاق و سقط جنین و... خود را نشان می دهد. تنها کسانی که صحنه دردناک جسد یک جنین بی گناه سقط شده را ندیده اند و یا کسانی که هرگز ضجه ها و گریه های فرزندان طلاق در دادگاههای خانواده را نشنیده اند می توانند بگویند بیرون بودن چند تار مو خطری ندارد! مقایسه بی حجابی با گناهی همچون اختلاس چیزی شبیه مقایسه دندان درد با سرطان است. البته سرطان بسیار مهمتر و جدی تر از بیماری پیش پا افتاده ای مثل دندان درد است اما سرطان نیاز به درمان طولانی دارد اما دندان درد را یک ساعت هم نمی توان معطل کرد و فورا باید با اقدام انقلابی با آن برخورد نمود. اثر بی حجابی آنی است و برخورد آنی و ضربتی را می طلبد. این نکته مهمی است که برخی از درک آن عاجزند.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    15 22
    وقتی مدیران مسئولین اینطوری هستند و مردم هم آنطوری میشوند. مردم و مسئولان همدیگر را دوست دارند و دیدید که مردم هم عملا موافق اختلاس و دزدی و فساد هستند و رای میدهند به همین چیزها
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    18 50
    جریان اصلاح طلبی همه چی رو بطور کامل قبضه کرده و چهار نعل در حال تاخت . اگه تابستون آینده لختم بیان تو خیابون یک ذره تعجب نداره
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    35 12
    نقش عوامل تهاجم فرهنگی قابل انکار نیست اما اما اما قطعا بخش مهمی از اون هم ناشی از برخوردهای قهرآمیز با کم حجاب ها و بد حجاب هاست به حدی که به جای چشیدن لذت حجاب از اون متنفر شدند و عجوزه نماهایی مثل مسیح علینژاد براشون به شکل یک قهرمان دراومدند که به فرمان های شیطان مآبانه اش لبیک میگن ...... الانسان حریص علی ما منع: انسان نسبت به چیزی که از آن منع میشود حریص است. (امام علی) .......... مردان خدا از عالم متهتک و جاهل متنسک، هر دو میکِشند.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      16 17
      الان که سالهاست گیر نمیدن داداش. کرم از جای دیگس
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      14 25
      موافق شما نیستم. واقعا در ایران کسی به بی حجابها کاری نداره . انصاف داشته باشیم
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    15 56
    بگیریدشون، زندانی کنید، اصلاً مجلس تصویب کنه فقط چند تیپ مصوب میتونن رفت و آمد کنن.... فقط با زور میشه اینارو تربیت کرد.....
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      8 29
      بله چرا که نه. چگونه است که اروپاییان با دهها سال جریمها های نجومی یک فرهنگ خاص رانندگی را تبدیل به عادت کردند؟ و یا رضاخان توانست با زور زنان ایرانی را بی حیا و بی حجاب کند؟
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      21 15
      رضاخان هم اینطور فکر میکرد ... کلاه پهلوی ...کشف حجاب..مردمو گرفتن زندانیشونم میکردن ولی آخر چه شد؟ مردم مومن ما حجاب را ترک کردند؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      23 4
      چند نفر؟ یه سر برو فیسبوک و اینستا عمق فاجعه رو ببینی
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      8 6
      بشین بابا...
  • ایرانی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    27 26
    اول ازهمه صدا وسیما مقصر انتشار فیلمهای این بازیگران فاسد است دوم وزارت ارشاد که عامل اصلی دردامن زدن به این همه فساد وفحشا درفیلمهای که به اصطلاح افراد متخصص درامر آداب ورسوم وفرهنگ که انصافاٌ بوی از فرهنگ ایرانی واسلامی درفیلمها دیده نمی شود مگر انگشت شمار واختصاصی خوب حالا چه کسی را مقصر معرفی کنیم تا مجازات شود وتاوان ندانم کاریش را ناموس وآداب ورسوم این مردم پرداخت کنند
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      6 8
      بهتره تصمیم بگیریم لازم نیست در هر چیزی نظر بدیم ، و فکر نکنیم می توانیم نظر بدهیم و تز بدهیم و تحلیل کنیم. میل به زینت یک میل درونی برای هر انسان به خصوص زنان است و اینکه خود را جلوه میدهد ، می‌خواهد خود را نشان دهد. پس ربطی به تقصیر صدا سیما و فلان بازیگر ندارد. صدا سیما کلا تعطیل هم بشه و هیچ بازیگری هم وجود نداشته باز میل به زینت وجود خواهد داشت.
  • US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    9 14
    خسته شدیم از بس هر سال می آیید وضعیت اسفبار تر از پارسال حجاب و پوشش رو میگید و میره تا سال بعد...وقتی هیچ هنر دیگه ای ندارید هیچ برنامه ای واقعا آدم شک میکنه اصلا برای مسئولان مهم باشه این وضع ناجور ...مطمین باشید سالهای آینده بدتر هم میشه
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    26 13
    پسرها همجنس باز شدن و زن ستیز و دخترها پسر شدن و مادر ستیز!!..خدا به داد برسه.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    19 8
    به جون کار بدین تا دنبال کار و زندگی برن اینا نتیجه بیکاری جوانان است و دولت هنوز در خوابه
    • بدون تمومه هر چی که بین ما بوده!! IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      10 6
      پس چرا آمار خیانت به همسر این قدر زیاد شده؟ چرا آمار طلاق این قدر زیاد شده بابا لامصب پدر و مادر خود شما قدیم از زیر صفر شروع می کردن الان با همه امکانات شروع میکنن دو سال هم دوان ندارن....ما باخت فرهنگی کردیم قبول کنن!...ببین بالاشهر خر پول چه خبره!!!
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
      5 7
      وقتی همه اش دنبال ایجاد اتوماسیون و استفاده از رباتها برای سود بیشتر هستیم البته دیگر کاری وجود ندارد.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    6 19
    باز آه و ناله و بازهم موضع گیری در برابر پدیده ای که جلوی چشم مردم و مسئوولین بود اما نادیده گرفته شد. طرح ساماندهی مد و لباس به کجا رسید؟ عزیزان از ماست که بر ماست
  • نگران IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    15 14
    وقتی دستگاههای فرهنگی تعطیل هستند و اشرافی گری و قدرت طلبی در بین مسئولین زیاد شده و دستگاههای نظارتی هم بی خیالند وضعیت از این بدتر خواهد شد.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    17 3
    سلامت باشن
  • NL ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    26 6
    همه این مشکلات، برمیگرده به طرز تفکر مشرق.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    22 3
    فرهنگ حجاب و پوشش با زور درست نمی شود چون همه ی مردم دید منفی نسبت به بی حجابی ندارند و این یک مشگل اساسیست.
  • سارا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    7 13
    فساد اخلاقی به سرعت در حال شیوع است ای کسانی که می توانید کاری کنید و نمی کنید از بالا تا پائین رامیگویم مدیون خون شهدا هستید اگر نخواهید کاری کنید ما انقلاب نکردیم که مسئولینمان دزد زنانمان ودخترانمان بی قید وبند مردانمان بی غیرت و خانوادههایمان متلاشی شوند واگر اینطور میخواستیم پس چرا این همه سختی را تحمل کردیم همه در مقابل جامعه مسئول هستیم
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    3 12
    اینکه چیزی نیست ساعت 10.5 ، 11 شب به بعد برو خیابون شریعتی تهرون هم شکل و تیپ مدهای خارجی هم می بینی. کلیپهاش توی فضا مجازی پخشه . اگه روتون میشه اونارو تو تلوزیون نشون بدید . اگه روتون میشه کشف حجاب عده زیادی تو مراسم استقبال روحانی تو مشهد رو نشون بدید.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    7 3
    لباس سنتی شرق آسیا رو پوشیدن!!؟
  • GB ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    6 10
    گزارش خوب بود مخصوصا تلفظ کلمه سلبریتی
  • علی محبوب IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    0 0
    من در کارگاه تولیدی کفش زنانه در تهران،خ سپهسالار مشغول هستم،مسئله مد متأسفانه در کشور ما تفهیم نشده،به عنوان مثال یک خانم دارا در سرمای زمستان حتی با وجود بارش برف اقدام به خرید کفش مخصوص تابستان مینماید.وعموم به این خرید با دقت نگاه نمی‌کنند و آنها هم به تبعیت از داراها کفش تابستانی را در زمستان تهیه می‌کنند.حال آنکه خانم دارا از داخل منزل با کفش تابستانی سوار اتومبیل شده به میهمانی میرود و هنگام بازگشت مجدداً از محل میهمانی سوار اتومبیل شده به منزل بازمیگردد،اما بنده خدا آدم ندار با آن کفشهای تابستانی فقط بخاطر مد در سرمای زمستان زجر میکشد فقط بخاطر نشان دادن ذره ای از پای خود.گمانم کمی متفاوت نگاه کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس