کد خبر 758887
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تصاویری متفاوت از برج ایفل

مردی که قصد داشت با همراه داشتن چاقو به زور وارد برج ایفل شود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکتی که مسئول اداره برج ایفل است، امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مردی که چاقو حمل می کرده و قصد ورود با زور را به برج ایفل داشته، بازداشت شده است.

بیانیه منتشر شده افزود: این مرد که ظاهرا تنها بوده، به سرعت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به کسی آسیب نرسیده است.

این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته به وقت پاریس اتفاق افتاده است، یعنی نیم ساعت قبل از آنکه برج ایفل رسما به روی بازدیدکنندگان بسته می شود.

پس از بازداشت این فرد، پلیس در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دستور تخلیه برج ایفل را صادر کرده و اقدام به جستجوی آن کرده است. این فرد مسلح با چاقو لباس تیم فوتبال پاریس سنت ژرمن را بر تن داشته است. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاده است که برج ایفل به رنگ لباس های این تیم درآمده بود.

فرانسه از نوامبر ۲۰۱۵ میلادی که در حملات تروریستی ۱۳۰ نفر کشته شدند، در حالت فوق العاده قرار دارد. از نخستین حمله تروریستی در ژانویه ۲۰۱۵ میلادی در فرانسه، تاکنون ۲۳۹ نفر کشته شده اند.

برآوردها نشان می دهد که حدود ۷۰۰ شهروند فرانسوی برای جنگ در عراق و سوریه به صفوف تروریست های داعش پیوسته اند و فرانسه نیز مانند سایر کشورهای اروپایی برای مقابله با این چالش، با دردسرهای زیادی روبرو شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس