کد خبر 758407
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
ونگر

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن به شیوه‌ای جالب پاسخ آن دسته از هواداران تیمش که خواهان برکناری او بودند را داد.

به گزارش مشرق، کنفرانس خبری پیش از دربی لندن در جام خیریه انگلیس،  فرصت خوبی برای آرسن ونگر فراهم کرد تا او پاسخ منتقدانش و آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته خواهان اخراج او بودند را بدهد.

ونگر که تیمش فرداشب (یکشنبه) برای دومین بار طی سه فصل اخیر برابر چلسی در سوپرجام انگلیس به میدان می‌رود، در کنفرانس خبری پیش از این بازی خطاب به منتقدانش گفت: متأسفم که هنوز اینجا هستم. درک می‌کنم که شما می‌خواستید مرا بکشید اما من هنوز زنده‌ام.

سرمربی فرانسوی آرسنال در دفاع از خودش بابت نتایج فصل گذشته که تیمش برای اولین بار پس از 20 سال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند، تأکید کرد: زمانی که ما جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب می‌کردیم مردم به من می‌گفتند «سهمیه گرفته‌ای اما جام که نبرده‌ای». فصل پیش که جام حذفی را بردیم و سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفتیم، آنها گفتند که چرا در لیگ قهرمانان نیستیم. این چیزها برای من دیگر عادی شده است. من می‌خواهم روی کارم تمرکز کنم و تا جایی که می‌شود نتیجه بگیرم و تمام جام‌ها را ببرم.

ونگر افزود: در فصل آینده من همیشه تیمی را به میدان خواهم فرستاد که شانس خوبی برای بردن مسابقه داشته باشد. در لیگ اروپا هم اگر بتوانیم گاهی اوقات به بازیکنان‌مان استراحت خواهیم داد اما ما باید خودمان را با سطح این رقابت‌ها وفق دهیم و ببینیم که باید با چه بازیکنانی بازی کنیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها درباره حریف و اینکه آیا چلسی در فصل آینده هم شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: انتظار من این است که چلسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بجنگد اما اینکه آیا به اندازه فصل قبل امتیاز خواهند گرفت یا نه را نمی‌دانم. تیم‌ها در این فصل قوی‌تر شده‌اند و می‌توانند از چلسی امتیاز بگیرند. فصل گذشته چلسی در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کرد و قطعاً این به آنها کمک کرد که در لیگ برتر باثبات‌تر بازی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس