کد خبر 757746
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
تسلط کامل نیروهای حزب الله بر منطقه عرسال

اتاق عملیات نیروهای مقاومت لبنان اعلام کرد که همه اهداف نیروهای مقاومت در ارتفاعات عرسال لبنان و فلیطه سوریه محقق شد.

به گزارش مشرق، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان به مناسبت پاکسازی ارتفاعات عرسال از وجو تروریستهای جبهه النصره بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: به یاری خداوند، برکت خون شهدا و افراد زخمی، جانفشانی مجاهدان و حمایت گسترده مردمی از مقاومت در جنگ علیه تروریسم، اتاق عملیات مقاومت اسلامی پایان عملیات پاکسازی ارتفاعات عرسال لبنان و ارتفاعات فلیطه در قلمون غربی را از وجود تروریسم تکفیری جبهه النصره اعلام میکند.

بر اساس این بیانیه، همه اهدافی که از آغاز عملیات در نظر گرفته شده بود، محقق و ارتفاعات عرسال لبنان فلیطه سوریه آزاد شد و در نتیجه حضور النصره در سراسر مرزهای لبنان پایان یافت و این منطقه از شاخه تکفیری القاعده پاکسازی شد.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی به نقل از این اتاق عملیات گزارش داد، این آزادسازی تهدید نظامی مرزهای شرقی لبنان از سوی این گروه تروریستی را از بین برد و پایگاه اصلی آن را ریشه کن کرد؛ پایگاهی که از آنجا خودروهای بمب گذاری شده و انتحاریها وارد عمق لبنان میشدند.

در ادامه بیانیه تأکید شده است که پایان دادن به وجود تروریسم تکفیری خبیث سبب شد که اسرای مقاومت آزاد و پیکر مطهر شهدایی پس گرفته شود که در نبرد دفاع از لبنان و آزادی و حاکمیت آن به شهادت رسیدند.

اتاق عملیات مقاومت در پایان ضمن عرض ارادت به سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان، اعلام کرد که آمادگی دارد هر مأموریتی را انجام دهد که وی برای مقابله با تهدید تروریستی و تکفیری درخواست کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس