ابوالفضل حسن‌بیگی

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: امروز مقاومت قدرت اول منطقه است و نتایج پیروزی‌های اخیر در رفتار عربستان در قبال حجاج ایرانی مشهود است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی درباره پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت در یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق توانست در سالهای اخیر اقدامات قابل توجهی انجام دهد و امروز مقاومت تبدیل به یک قدرت برتر منطقه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه داعش سرباز پیاده نظام آمریکا در منطقه است، افزود:  پس از فروریختن دژ داعش در حلب و آزادسازی این شهر، نیروهای مقاومت توانستند در یک اقدام شایسته موصل آزاد کنند. در این بین زمانی که آمریکایی‌ها در حال آماده شدن برای اقدامات علیه دمشق و لبنان بود، نیروهای تکفیری اقدامی را در ایران انجام دادند که با پاسخ موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مواجه شدند که تلفات سنگینی به نیروهای تکفیری وارد آمد.

حسین بیگی ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که به دنبال این پیروزی‌ها و پیروزی‌های اخیر حزب الله در مرز لبنان که منجر به آزاد سازی ارتفاعات استراتژیک این کشور شد، افتاد این بود که  دنیا به این نتیجه رسید که فرماندهی جبهه مقاومت با ایران است. علائم این نتیجه‌گیری در رفتار عربستان در قبال  سفر حجاج ایرانی به این کشور نیز مشهود است. طرف سعودی که در ابتدا نمی‌خواست زیر بار شرایط ایران و قوانین بین المللی برود، پذیرفته است که در قبال جان و امنیت حجاج ایرانی مسئول است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تصریح کرد: امروز یکی از مقاطع تاریخی ویژه برای مقاومت است و در منطقه همه اذعان دارند که مقاومت قدرت اول این منطقه است و فرماندهی مقاومت هر تصمیمی بگیرد، اجرایی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس